Dentsu Hrvatska uspješno privela kraju The Code – program podrške mladim talentima u rastu i razvoju mekih vještina

Kroz globalnu inicijativu budućim digitalcima osiguravaju sva potrebna znanja i vještine te stjecanje prvih radnih iskustava.

Dentsu Hrvatska, grupa za marketinško komuniciranje, pridružila se članicama dentsu grupacije i prije dva mjeseca lansirala The Code, program koji povezuje stručnjake iz digitalne industrije s perspektivnim studentima, kako bi im kroz projekte prenijeli znanja i ekspertizu.

U dvomjesečnom projektu zvanom Digital Marketing Challenge, nastalom u organizaciji Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i izv. prof. dr. sc. Vatroslava Škare, pet grupa studenata kolegija Digitalni marketing suočilo se sa stvarnim izazovima agencijskog svijeta te ponudilo cjelovita rješenja, prateći sve stupnjeve projektnog razvoja iz prakse – od brifiranja do evaluacije vlastitih rješenja. Uz  dugogodišnjeg partnera i klijenta, tvrtku Kaufland, dentsu Hrvatska pred mlade ljude stavila je izazovan projekt u kojem su osmišljavali kampanju za Kaufland koja će mijenjati navike potrošača te smanjiti food waste u vlastitim domovima.

Marko Jambrešić, Client Director dentsu Hrvatska, osvrnuo se na uspješan završetak projekta i rekao: Digital Marketing Challenge zaista je odličan projekt za studente koji prvi put moraju svu teoriju primijeniti u praksi. Kroz agencijski rad sa studentima zaista smo vidjeli mnogo hvalevrijednih kampanja, ali jednako tako vidjeli smo kako mlađe generacije drugačije razmišljaju i pristupaju problemima. Sada, kada se osvrnem na cijeli projekt, zaista mogu potvrditi kako će na tržište rada izaći mladi, briljantni umovi i jedva čekam da kroče u svijet marketinga.

Kaufland je pripremio i poklon-kartice za sve studente

Važnost dugoročnih, održivih rješenja, kada je u pitanju očuvanje okoliša, te ulaganje u razvoj mladih u Hrvatskoj, prepoznala je i Lea Ileković Žigić, rukovoditeljica Sektora marketinga u Kauflandu,  a tim je povodom izjavila: Kaufland već dugi niz godina surađuje s brojnim fakultetima. Želja nam je dodatno poticati mlade i ambiciozne studente. Smatram da će im se kroz ovakve suradnje najbolje pokazati kako izgleda poslovni svijet, a to će biti odličan doprinos za daljnji razvoj njihovih karijera.

Pred ovim je studentima zasigurno svjetla budućnost u svijetu digitalnog marketinga, a vjerujemo i da će nadolazeće generacije jednako uspješno raditi na svom rastu i razvoju vještina.