Dodijeljene nagrade Mixx

Zadnje večeri nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX 02, dodijeljene su nagrade Mixx za najbolje radove u online medijima.

Zadnje večeri nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX 02, dodijeljene su nagrade Mixx za najbolje radove u online medijima.

Najbolje oglašivačke radove u online/digitalnim medijima, nagrade su dodijeljene u sedam kategorija podijeljenih prema ciljevima kampanja, uz posebnu nagradu za najbolji rad “Best in Show”, koju je osvojila agencija Drap za kampanju “Euromania 2012” klijenta One2Play. Za natjecanje Mixx bile su prijavljene 73 kampanje i elementi kampanja od strane 20 prijavitelja i 49 naručitelja.

Za nagradu Mixx nagrađeni radovi i agencije prema kategorijama su:

  • Brand Awareness and Positioning – McCann Erickson za kampanju Toshiba Choose your color,
  • Brand/Product launch – PHD za kampanju lansiranja novog Peugeota 508,
  • Cross Media Integration powered by 24 sata – Manufaktura za kampanju “Zalijepi se za Kamova”,
  • Direct Response and Lead Generation – McCann Erickson za kampanju “MasterCard Kućni budžet”,
  • Brand destination site – u ovoj kategoriji podijeljene su dvije nagrade, agencijama Proximity za web site Muuologija i Web.Burza za web site Coolinarika,
  • Corporate site – Proximity za web stranice Dukata i
  • Display Ad – McCann Erickson za kampanju B.net Jukebox banner.

O pobjednicima nagrada Mixx odlučivao je stručni žiri u sastavu:

Neven Jacmenović (Nivas), Vanja Bertalan (web.burza), Gorjan Agačević (Revolucija), Anđela Buljan Šiber (McCann DigiPark), Nikola Vrdoljak (Gingernet), Saša Škorić (OMG), Dario Drmač (Unex), Ana Penović (Jasno & Glasno), Joško Oršulić (Drap), Kristijan Pakšec (inspiracija.com), Ana Klarić Kumer (Inventa), Vjekoslav Srednoselec (Mediacom).

Detaljnije informacije o pobjednicima i svim nagrađenim radovima možete pronaći na web stranici IdejeX: www.idejax.com.