Domaća informatička tvrtka doživjela je potpuni preobražaj vizualnog identiteta

HSM Informatika od danas posluje na regionalnom tržištu pod nazivom – HSM. Za novi web zaslužan je Human, a za komunikaciju Komunikacijski laboratorij.

Bivša HSM Informatika od danas je na regionalnom tržištu prisutna pod nazivom HSM uz potpuni preobražaj vizualnog identiteta te strategije poslovanja i prisutnosti na tržištu. HSM je u 100 postotnom domaćem vlasništvu te je na tržištu prisutna više od 30 godina, a na ovaj korak se Uprava odlučila nakon što se promijenio menadžment kompanije. Naime, HSM je obiteljsko poduzeće koje sada vodi nova Uprava pod vodstvom Juraja i Jakova Urbanke te Jelene Jelinić Cvirn koji su preuzeli upravljačke funkcije u HSM-u.

Osim promjene vizualnog identiteta i imena pod kojim je kompanija bila prisutna na tržištu više od 30 godina, HSM je prošao i kroz značajnu promjenu u strategiji poslovanja. Promjenom Uprave kompanije, HSM se odlučio na hrabri iskorak te su redizajnirali i svoje službene web stranice u suradnji s kompanijom Human, koja se može pohvaliti s nekim od najprestižnijih svjetskih nagrada za dizajn web stranica, popu Red Dot-a ili Webbya.

HSM danas ima ostvarenu suradnju s nekim od najvećih kompanija na domaćem tržištu poput – Greyp-a, Nexe Grupe, Icertiasa, Matisona te hrvatskih medijskih kuća, koji koriste njihova rješenja za poticanje i razvijanje svojeg poslovanja, dok su tijekom pandemije iskoristili i interne resurse te razvili vlastitu Project management i HR aplikaciju koje se uspješno implementiraju kod njihovih poslovnih korisnika, a u komunikaciji uspješnih projekata im pomaže Komunikacijski laboratorij.

Da su ove promjene ispravan put HSM-a u budućnost, govore i brojke te podaci o poslovanju HSM-a za prošlu godinu, prema kojima su prihodi u odnosu na 2018. godinu rasli za čak 57 posto, dok je aktualna 2021. godina već u listopadu premašila rekordnu 2020. poslovnu godinu. Iako se radi o velikom zaokretu u poslovanju te hrabrom iskoraku u poslovnom modelu, ključne vrijednosti HSM-a se nisu promijenile te su samo dobile na dodatnoj snazi prilikom širenja poslovanja na regiju, ali i šire.

Promjenom Uprave i strategije poslovanja, Juraj, Jelena i ja smo došli do zaključka da je ipak nakon 30 godina došlo vrijeme da na neki način moderniziramo i pomladimo svoj vizualni identitet. To nikako nije bila jednostavna odluka jer smo ipak na međunarodnom tržištu prepoznati te smo imali vlastiti izgled koji nas predstavlja dugi niz godina. No, smatrali smo da je ispravan trenutak za ovakav zaokret. Osim promjene u poslovnoj strategiji, uložili smo u promjenu imena, promjenu vizualnog identiteta – što je možda bio i najzahtjevniji projekt – te u redizajn web stranica, koje su najčešće prvi doticaj s nama kao kompanijom, a reakcije su zasad izvrsne, zaključuje Jakov Urbanke, Direktor za Business Solutions iz HSM-a.

HSM danas svoje poslovanje temelji na uslugama implementacije rješenja na Salesforce platformi te konzultantskim uslugama, no i dalje planiraju jačati svoju čvrstu dugogodišnju regionalnu prisutnost te poziciju distributera za softverska i hardverska rješenja. Više informacija može se pronaći na redizajniranim službenim HSM web stranicama – www.hsm360.com.