Eurobest objavio pobjednike 2014.

Eurobest, Europski festival kreativnosti, objavio je 3. prosinca dobitnike nagrada za 2014. godinu.

 

eurobest_in_helsinki_300x300Eurobest, Europski festival kreativnosti, objavio je 3. prosinca dobitnike nagrada za 2014. godinu. Ujedinjeno Kraljevstvo kući je odnijelo 75 trofeja, što je njihov najbolji plasman na Eurobestu do sada. Oni su također ove godine najnagrađivanija zemlja, a slijedi ih Njemačka sa 71 osvojenom nagradom i Francuska s njih 58.

Oglašivač godine – Volvo Trucks sa šest osvojenih nagrada

Volvo Trucks, ovogodišnji Oglašivač godine, preuzeo je impresivnih šest nagrada, među ostalom i  Grand Prix, koji  prema riječima predsjednika Lions Festivala Terryja Savagea, „mnogo govori o Volvo Trucksu s obzirom na činjenicu da su ove godine primili i priznanje za Oglašivač godine“. On je napomenuo da je pobjedom  tvrtka „uistinu dobro obilježila svoje mjesto kao brand koji posjeduje nevjerojatnu kreativnu hrabrost”.

Osvrćući se na rad koji je on vidio kao predsjednik žirija, Rob Reilly, globalni kreativni direktor McCann Worldgroup-a, rekao je: „odlični radovi postignuti su u filmskoj i print kategoriji, uz predivno majstorstvo izvedbe. Prava prilika za Europi leži  u Integriranoj kategoriji. Najbolji ideje su one koje će vas iznenaditi na razne načine i na raznim mjestima. To je teško postići,  ali kada je to dobro učinjeno, to znači puno više nego samo osvajanje nagrada.”

Philip Thomas, CEO Lions festivala, rekao je da  „s više od 2.200 posjetitelja u Helsinkiju, Eurobest se pokazao kao fantastičan i inspirativan festival s nagrađivanim radovima koji uistinu predstavljaju europske mogućnost i inovacije u području kreativnosti”. Louise Benson, direktor Eurobest festivala dodao je da nakon tako uspješna tri dana u Finskoj sada s “uzbuđenjem dovode Eurobest 2015 u Antwerpen sljedeće godine”.

Nagrađene i agencije iz regije

Važno je napomenuti kako je Saatchi & Saatchi Beograd u kategoriji Medija osvojio srebro i broncu, za rad Chronicles of Threates, dok su makedonski Publicis i Zenithoptimedia, za rad Alzheimers’s News Editors, u istoj kategoriji, osvojili broncu.


POBJEDNICI 2014.:

BRANDED CONTENT & ENTERTAINMENT: 24 pobjednika: 1 Grand Prix, 3 zlatna, 11 srebrnih, 9 brončanih

Grand Prix: TBWA\Helsinki, Finland, ‘Brändärit (BuyThis) – A Sitcom Where A Fictional Ad Agency Works With Real Clients’, Gigantti, Paulig, Atria, Fazer, Vikingline, Metsätissue, LIDL, Sonera, Nissan and Instrumentarium

CRAFT – FILM: 34 pobjednika: 1 Grand Prix, 7 zlatnih, 8 srebrnih, 18 brončanih

Grand Prix: BETC Paris, France, ‘The Big Leap’, Lacoste

CRAFT – PRINT & POSTER: 9 pobjednika: 1 Grand Prix, 2 zlatna, 3 srebrna, 3 brončana

Grand Prix: Y&R Prague, Czech Republic, ‘Fork’, ‘Exhaust’, ‘Kickstarter’, ‘Piston’, PHD Bikes

DESIGN: 34 pobjednika: 1 Grand Prix, 5 zlatnih, 10 srebrnih, 18 brončanih

Grand Prix: INGO Stockholm, Sweden, ‘Dill – The Restaurant’, LIDL Discount Supermarkets

DIRECT: 25 pobjednika: 1 Grand Prix, 3 zlatna, 10 srebrnih, 11 brončanih

Grand Prix: The Cyranos McCann Barcelona, Spain, ‘Pay Per Laugh’, Teatreneu

FILM: 20 pobjednika: 1 Grand Prix, 3 zlatna, 5 srebrnih, 11 brončanih

Grand Prix: Forsman & Bodenfors Gothenburg, Sweden, ‘The Epic Split’, Volvo Trucks

INTEGRATED: 5 pobjednika: 0 Grand Prix, 2 zlatna, 1 srebrni, 2 brončana

Nije bila nagrađenih Grand Prixom.

INTERACTIVE: 44 pobjednika: 1 Grand Prix, 6 zlatnih, 14 srebrnih, 23 brončana

Grand Prix: Leo Burnett London, Holler London, Leo Burnett Toronto, Leo Burnett Chicago, United Kingdom, ‘#Likeagirl’, P&G

INNOVATION: 4 pobjednika: 1 Grand Prix, 3 Innovation Awards

Grand Prix: The Cyranos McCann Barcelona, Spain, ‘Pay Per Laugh’, Teatreneu

MEDIA: 44 pobjednika: 1 Grand Prix, 5 zlatnih, 17 srebrnih, 21 brončani

Grand Prix: PHD London, United Kingdom, ‘The World’s First All Lego Ad Break’, Warner Bros.

MOBILE: 18 pobjednika: 1 Grand Prix, 1 zlatni, 8 srebrnih, 8 brončanih

Grand Prix: R/GA London, United Kingdom, ‘Beats Music’, Beats By Dr. Dre

OUTDOOR: 32 pobjednika: 1 Grand Prix, 4 zlatna, 10 srebrna, 17 brončanih

Grand Prix: adam&eveDDB, United Kingdom, ‘Front Row’, Google

PR: 31 pobjednik: 1 Grand Prix, 4 zlatna, 8 srebrnih, 18 brončanih

Grand Prix: MSLGroup London, Leo Burnett Toronto, Leo Burnett London, United Kingdom, ‘#Likeagirl’, P&G

PRINT: 16 pobjednika: 1 Grand Prix, 3 zlatna, 5 srebrnih, 7 brončanih

Grand Prix: Marcel Paris, France, ‘Grotesque Apple’, ‘Disfigured Eggplant’, ‘Ugly Carrot’, ‘Ridiculous Potato’, ‘Failed Lemon’, Intermarché

PROMO & ACTIVATION: 32 pobjednika: 1 Grand Prix, 4 zlatna, 13 srebrnih, 14 brončanih

Grand Prix: Marcel Paris, France, ‘Inglorious Fruits And Vegetables’, Intermarché

RADIO: 10 pobjednika: 0 Grand Prix, 0 zlatnih, 4 srebrna, 6 brončanih

Nije bila nagrađenih Grand Prixom.


Ostale nagrade predstavljene na svečanosti bile su:

Inauguralni Media Network godine pripao je Starcom MediaVest Group, PHD je osvojio drugo, a OMD  treće mjesto.

Nagradu Agencija godine dobili su Adam & eveDDB London. Cyranos McCann Barcelona zauzela je drugo, a Forsman & Bodenfors Göteborg treće mjestu.

Eurobest Golden Palm, koju dobiva najnagrađivanija produkcijska tvrtka, osvojio je Folke Stockholm. Academy Films London zauzela je drugo, a  MJZ London treću nagradu.

Nagradu za Nezavisnu agenciju godine dobili su Forsman & Bodenfors Göteborg. Slijede ih Kolle Rebbe Hamburg na drugom mjestu i Jung von Matt Hamburg na trećem.

Nagradu za Mrežu godine odnio je DDB. Drugo mjesto pripalo je Publicisu i treće McCannu.


Popis svih pobjednici dostupan je na www.eurobest.com.