Golden Drum: Bruketa&Žinić&Grey i Imago Ogilvy među najboljim agencijama Adriatic regije

Najbolje kreativne ideje, agencije i pojedinci nagrađeni su na dodjeli nagrada Golden Drum, koja se održala online 15. listopada 2021., a na popisu su se našle i hrvatske agencije Bruketa&Žinić&Grey i Imago Ogilvy!

Novo, 27. izdanje festivala kreativnosti Golden Drum nije samo dobilo veću podršku kreativaca nego i brendova koji nastavljaju ulagati u kreativnu industriju. Nova natjecateljska struktura prikupila je pozitivne reakcije i veliku podršku, a broj prijava premašio je sva očekivanja s čak 25 % više prijava na festivalsko natjecanje. Žiri je odabrao 271 finalista i dodijelio 46 brončanih, 41 srebrnih, 30 zlatnih te 14 Grand Prix nagrada. Pobjednici su dobili nove održive statue napravljene od prirodnih i recikliranih materijala.

Drugu godinu za redom Publicis Italy (Milan) nagrađen je titulom Agencijom godine, doprinijevši cjelokupnom uspjehu mreže Publicis, koja je prikupila najviše bodova i proglašena Mrežom godine. Titulom Neovisne agencije godine okrunjena je agencija Voskhod (Jekaterinburg, Rusija).

Brand Grand Prix otišao je u ruke Burger Kinga, koji je osvojio čak 2 Grand Prixa, 6 zlatnih, 4 srebrne i 2 brončane nagrade u raznim kategorijama. Jorg Riommi, Eduardo Marques i Bruno Bertelli, autori kampanje Moldy Whopper Burger Kinga, proglašeni su Kreativnim direktorima godine.

U sekciji All Juries, Best of Genius Loci, nagrada koja slavi lokalne aktivnosti koje predstavljaju jedinstveni lokalni duh, dodijeljena je agenciji Publicis Latvia za kampanju #StillSpeakingUpDeepTruth, napravljenu za klijenta Propuesta Civica. Nagrada Best of Social Good, koja slavi društveno korisne akcije, otišla je u ruke agencije White Rabbit Budapest, koja je za Universidade de Madeira kreirala kampanju Terms Against Bullying.

Najuspješnija agencija iz Adriatic regije je McCann Beograd, koja je kampanjom Thank you, doctors osvojila titulu Adriatic agencije godine. Slijede Shift (Ljubljana) te Bruketa&Žinić&Grey (Zagreb) i Imago Ogilvy (Zagreb), koji su još jednim priznanjem dokazali da njihova kreativnost nadmašuje nacionalne granice.

Najboljim videom na natjecanju Young Drummers, održanom u suradnji sa Slovenskom turističkom zajednicom, izabran je Imagine Slovenia, koji je kreirao Dmitry Sharov.

Čestitamo svim pobjednicima! Dobitnike svih sekcija i kategorija možete pronaći na službenim stranicama festivala.