Golden Drum Pitch panel: Table for four, and nobody more

Velika količina vremena i novca nerijetko je pogrešno uložena, kako od strane agencija tako i od strane klijenata. Svake godine agencije rastežu svoje budžete za pitcheve na sve više i više natječaja, što u konačnici rezultira slabijim kreativnim rješenjima i iscrpljenim agencijskim timovima.

Svjetsko udruženje oglašivača (WFA) i Europsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA), kao i strukovna udruženja iz regije – SOZ, HURA, UEPS i MAAM, preporučuju pozivanje ne više od 3 + 1 agencije u posljednjoj fazi natječajnog procesa.

Zašto je 3 + 1 preporuka bolje rješenje ne samo za agenciju već i za klijenta? Zašto neki klijenti i dalje izbjegavaju tu praksu? O tome ćemo razgovarati na panelu “Table for four, and nobody more” u četvrtak 20. listopada, u 17 sati na ovogodišnjem 23. izdanju međunarodnog festivala kreativnosti Golden Drum u Ljubljani.

Domaćin panela bit će Marjan Novak (Marketing Magazine EU), a gosti govornici su Davor Bruketa (HURA)iz Hrvatske, Dejan Nedić (UEPS) iz Srbije, Špela Oblak (SOZ) iz Slovenije, Sašo Pešev (MAAM) iz Makedonije i Senad Zaimović iz Bosne i Hercegovine.

Ovaj panel dio je zajedničke inicijative regionalnih strukovnih udruženja iz Hrvatske, Makedonije, Slovenije i Srbije koja uključuju Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA), Makedonsku asocijaciju agencija za marketing (MAAM), Slovensku oglašivačku zbornicu (SOZ) te Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS). Udruženja se zalažu za pozivanje 3 + 1 agencije na natječaje sa ciljem poboljšanja natječajnog procesa i pružanja još kvalitetnije usluge oglašivačima.