Hešteg – kad proizvod postane kampanja, a kampanja proizvod

Zadatak je bio osmisliti kampanju koja će naslijediti već legendarnog Ledonarda te kojom će se Ledo približiti mlađoj generaciji čiji život se vrti oko društvenih mreža.

hešteg_key_vizualZadatak je bio osmisliti kampanju koja će naslijediti već legendarnog Ledonarda te kojom će se Ledo približiti mlađoj generaciji čiji život se vrti oko društvenih mreža.

U Imagu su kampanji pristupili na način da klasične kampanje nema, odnosno da skoro cijela kampanja bude svedena na proizvod. Ali ne bilo kakav proizvod, nego Hešteg – sladoled sa šeranje.

I tako je nastao novi sladoled u obliku poznatog znaka koji, osim što je ukusan, omogućuje klincima da se uz njega i dobro zabave heštegirajući sve oko sebe. A nakon što Hešteg podijele online, mogu ga razlomiti na pola i podijeliti s prijateljem i u stvarnom svijetu.

Hešteg nije samo proizvod, nego je i zanimljiv komunikacijski alat koji prirodno ulazi u život potrošača. On potrošaču pruža još niz mogućnosti za zabavu, osim primarne funkcije da bude ukusno osvježenje. Nije li to cilj i želja svakog branda i današnje vrijeme, rekao je Igor Mladinović, Glavni kreativni direktor iz Imaga.

Današnji klinci žele sve sada i odmah. Također sve što dožive, šeraju na društvene mreže, također sada i odmah. Upravo za njih, osmišljen je ovaj proizvod koji će svojim jedinstvenim i unikatnim imidžem postati dio njihog vizualnog vokabulara. Brandovi danas na sve načine žele postati prijatelj sa svojim potrošačima.

Kada uspiju da potrošači uz pomoć njega izražavaju svoje stavove, trenutne osjećaje i kreativnost, to je onda zajamčen uspjeh za taj brend. Upravo tako je zamišljen #sladoledzašeranje, rekao je Darko Bosnar Art&Innovation Director iz Imaga.

Sve u svemu, Hešteg je proizvod koji će ovo ljeto sigurno imati puno toga za reći.

#imagozagreb

#autorIdeje – art&innovation director: Darko Bosnar

#glavniKreativniDirektor – Igor Mladinović

#copywriter – Domagoj Delić

#juniorcopywriter – Josip Listeš

#seniorStrategicPlanner – Dina Dretvić

#accountExecutive – Martina Bek

#ilustrator – Janko Počuča