HRT-ov zaokret kod oglašavanja

Hrvatska radio-televizija od 1. 1. 2013. godine više neće prekidati igrane filmove i serije reklamnim porukama, iako po zakonu na to ima pravo jednom za vrijeme trajanja filma, izjavio je direktor HRT Goran Radman na sjednici Programskog savjeta u utorak.

hrtHrvatska radio-televizija od 1. 1. 2013. godine više neće prekidati igrane filmove i serije reklamnim porukama, iako po zakonu na to ima pravo jednom za vrijeme trajanja filma, izjavio je direktor HRT Goran Radman na sjednici Programskog savjeta u utorak. Radman je rekao da reklama neće biti bez obzira što je to važan element u prihodima, prenosi Tportal.hr.

Do prije nekoliko godina prihod HRT od marketinga iznosio je 340 miliona kuna, u 2011. brojka se zaustavila na 157 miliona, 2012. zaključit će s oko 140 mil. kuna, dok je plan za 2013. godinu 111 mil. kuna. Ukidanjem reklama u serijama i filmovima i raskidanjem ugovora s AGB Nielsenom, tvrtkom koja jedina u Hrvatskoj pruža uslugu mjerenja gledanosti, HRT je odlučio napraviti zaokret kod oglašavanja.

Tako se iduće godine oglasni prostor neće prodavati na osnovu gledanosti emisija, već po sekundi. Zbog toga se pretpostavlja da će HRT izgubiti određeni dio oglašivača. Portal navodi da raskidanjem ugovora sa Nielsenom HRT štedi oko šest mil. kuna (oko 790.000 eura), dok bi gubitak zbog ukidanja reklama u serijama i filmovima trebalo da iznosi između tri i pet mil. kuna (od 400.000 do 660.000 eura).

Članak prenesen s portala Media Marketing.