Humanitarna kampanja “1100 kilometara za 1100 terapija” osvojila je zlatni Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću

Kampanja 1100 kilometara za 1100 terapija, koja je u proljeće 2021. ujedinila čitavu naciju i prikupila gotovo 170 000 kuna za prijeko potrebne terapije djece s teškoćama u razvoju, osvojila je najprestižnije priznanje domaće komunikacijske struke. Pothvat života dvojice bračkih planinara Ranka Dragičevića i Daniela Lončara, u suradnji s Udrugom roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci i agencijom CTA komunikacije, nagrađen je zlatnim Grand PRixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) u kategoriji odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama.

Ovo je već sedma komunikacijska nagrada proizašla iz suradnje Bračkih pupoljaka i CTA komunikacija, započeta 2019. godine na kampanji Nešto zbilja važno, kada su izborili promjenu Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu te djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka konačno osigurali besplatan trajektni prijevoz na prijeko potrebne terapije na kopnu. Agenciji CTA komunikacije ovo je treći uzastopni Grand PRix HUOJ-a u tri i pol godine postojanja.

Kao stručnjaci za odnose s javnošću imamo znanje, ulaz u medije i mogućnost da društveno važne teme stavimo u prvi plan. Imamo odgovornost da se, barem nakratko, odmaknemo od korporativnih projekata i velikih budžeta te usmjerimo svoje znanje na one skupine koje nažalost nemaju vidljivost kakvu zaslužuju. Imamo moć mijenjati stvari, a na nama je da je koristimo za dobro. Hvala Ranku i Danielu, hrabrim roditeljima iz Udruge Brački pupoljci te predivnom timu CTA komunikacija koji u ovakve projekte stavlja svoje srce, izjavila je mlađa komunikacijska savjetnica Valentina Mezdić, ujedno i voditeljica tima kampanje 1100 kilometara za 1100 terapija.

Ranko i Daniel u 49 dana propješačili su čak 1100 kilometara najzahtjevnije hrvatske pješačke rute Via Adriatica po surovim uvjetima najvećih i najdužih hrvatskih planina kako bi pažnju usmjerili na svakodnevnu borbu Bračkih pupoljaka. Od rta Kamenjak sve do Prevlake svojim nepresušnim duhom i svakodnevnim izvještajima s puta osvojili su srca Hrvatske te pozivali građane da doniraju sredstva kako bi 68 bračkih mališana i u pandemijskoj godini moglo imati besplatne terapije na svom otoku. Na projektu je sudjelovao i tim Poduzetničkog centra Aktiva s otoka Brača, predvođen Dijanom Šabić te stručni tim CTA komunikacija, točnije, Valentina Mezdić, Hana Kajari, Gordan Turković te Petar Tanta.

Dodjela nagrada 15. Grand PRixa HUOJ-a održala se u Studiju Katran u sklopu godišnje konferencije o komunikacijama KOMferencija. Kampanja 1100 kilometara za 1100 terapija u završnicu je ušla s projektom Turizam pomaže Baniji agencije 404 za Hrvatsku udrugu turizma te s interaktivnom izložbom DiJAbetes pod kontrolom agencije Manjgura za Zagrebačko dijabetičko društvo.