HURA CEO 2021: Jedinstveno okupljanje hrvatskih agencijskih lidera donosi uvide u budućnost industrije

Forecasts on Quicksand, The Official Digest Cannes Lionsa, zelena tranzicija, razvoj digitala u 2020., videosadržaj na internetu i druge teme – na agendi su drugog rovinjskog okupljanja najboljih domaćih komunikacijskih agencija.

O svim ostvarenim rezultatima u prethodne dvije godine, izgledu industrije u budućnosti i o promjenama koje čekaju tržišne komunikacije razgovarat će se na godišnjem okupljanju CEO-a i management levela vodećih agencija za tržišne komunikacije 25. i 26. studenog 2021. u Grand Park Hotelu Rovinj, čime će se nastaviti priča započeta 2019. godine. Zajedničko vrijeme bit će ispunjeno programom koji uključuje Skupštinu, svečanu večeru, druženje, predavanja, analize, prezentacije, pogled u budućnost i podatke važne za agencijsku perspektivu.

Edukacija i povezivanje bili su jedan od glavnih fokusa u 2020. i 2021. godini, stoga će i sudionici ovogodišnjega CEO Eventa, u skladu s tradicijom, imati priliku tijekom dva dana poslušati zanimljiva ekskluzivna predavanja. Uz međusobno upoznavanje agencija članica te interne izvještaje, prisutni će predstavnici agencija imati uvid u dvije vrste podataka: jedna je vezana uz kreativnost, a druga uz poslovanje, čime će se pokriti najvažniji segmenti za poticanje informiranog planiranja i agencijskog rasta utemeljenog na najvažnijim analizama.

Prvo predavanje The Official Digest (Cannes Lions x WARC) ključnog čovjeka Cannesa Lionsa Simona Cooka bit će fokusirano na kreativnost i njezinu evoluciju globalno, dok će se Forecasts on Quicksand: The Impact of Covid-19 on Ad Expenditure and Digital New Normal Chief Economista IAB-a Europe Daniela Knappa usmjeriti na poslovnu stranu i razvoj biznisa, koji uključuju trendove u struci i ekonomska predviđanja.

Mirjana Samardžić Novoselec, članica Uprave Apsolona, odgovorit će na pitanja spremnosti hrvatskih poduzeća za nadolazeću zelenu tranziciju u predavanju koje donosi HGK. O važnosti videoformata i trendovima koji predvode content marketing govorit će Ivan Stefanac, Global Creative Effectiveness Lead, YouTube.

Okupljeni lideri vodećih hrvatskih agencija komunikacijske industrije zajedno će razgovarati o prikupljenim iskustvima te o potrebama tržišta – i kamo ga zajedničkim snagama žele odvesti.