IdejaX i ove godine nagrađuje hrvatske kreativce, a ovi će stručnjaci odabrati najbolje!

Za zlatne, srebrne i brončane nagrade IdejeX natječu se kako velike tako i male agencije, ali i samostalni umjetnici, a o pobjednicima, koji će biti proglašeni na Danima komunikacija u Rovinju, odlučit će niz kreativnih znalaca podijeljenih u tri skupine.

Foto: Emica Elveđi/PIXSELL

Otvorene su prijave na IdejuX, nacionalno natjecanje u kreativnosti tržišnih komunikacija koje već trinaestu godinu nagrađuje originalne i jedinstvene kreativne ideje te marketinške projekte koji pomiču granice. Prijave su u tijeku sve do 5. ožujka 2023., kada završava kasni prijavni rok.

Prijave u skupini kategorija Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 12 kategorija poslovanja, te u novoj skupini natjecanja Best of Positive Change, ocjenjivat će žiri u sljedećem sastavu, koji će kao predsjednik predvoditi Jakov Vilović (UTORAK): Ana Burazer (McCann Zagreb), Ivan Čadež (BBDO Zagreb), Jurica Ćorluka (Señor), Igor Mladinović (Imago Ogilvy), Marin Ostojić (ZOO agencija), Igor Škunca (Pro Media Group), Ivan Tanić (Šanavala), Siniša Waldinger (Bruketa&Žinić&Grey).

Skupina kategorija Best of Ad-Making slavi umjetnost realizacije, posebno pazeći na formu i funkcionalnost, no uvijek u službi ostvarenja ideje, a projekte pristigle u ovoj skupini ocjenjivat će žiri predvođen predsjednikom Hrvojem Škurlom (PINK MOON): Filip Filković, Judita Gamulin, Izvorka Jurić (Design Bureau Izvorka Jurić), Đuro Korać (Nivas), Ana Lozica (MinusMinus Agency), Maja Šplajt (Real grupa), Miran Tomičić (Octopus Ink), Jurica Vuković (EuroART93).

Treća skupina kategorija Best Branding & Rebranding prepoznat će najuspješnije ostvaraje u području kreiranja i (pre)oblikovanja branda ili vizualnog identiteta određenog proizvoda, usluge ili organizacije. O najboljim projektima ove skupine odlučivat će, na čelu s predsjednikom Seanom Poropatom (Studio Sonda), stručnjaci za dizajn, među kojima je i troje članova žirija skupine Best of Ad-Making specijaliziranih za dizajn: Izvorka Jurić (Design Bureau Izvorka Jurić), Jurica Koletić (Studio Size), Ana Lozica (MinusMinus Agency), Miran Tomičić (Octopus Ink).

Podsjećamo, velika je ovogodišnja novost četvrta skupina Best of Positive Change, koja će proslaviti moć kreativnosti u službi pozitivne promjene u svijetu: prijavitelji moraju pokazati kako je njihov projekt doprinio UN 2030 ciljevima održivog razvoja za ljude, planet, prosperitet, mir i partnerstvo, kao i za inkluziju, pravednost i jednakost. Pridruživši se bogatom popisu od ukupno 18 natjecateljskih kategorija, ova će skupina natjecateljima omogućiti i prijavu društvenih akcija, čime kreativci dobivaju priliku pokazati kako oni mijenjaju zajednicu, društvo – i svijet.

Unutar svake od kategorija, u svim skupinama, sudjelovati mogu svi radovi iz Hrvatske, kao cjelovite kampanje i pojedinačni dijelovi kampanja, a kvalifikacijski period obuhvaća razdoblje od 24. veljače 2022. do 5. ožujka 2023. Projekti koji su započeli prije navedenog kvalifikacijskog perioda ili su završili nakon njega također mogu sudjelovati ako su se barem dijelom provodili u navedenom periodu kao stvarna tržišna aktivnost, sukladno kriterijima iz Pravilnika.

Sve informacije o natjecanju, prijavnicu i pravilnik pronađite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.