IdejaX produljila je prijavni rok do 28. veljače!

Nove kategorije već su mnoge inspirirale na prijavu, a posljednja je prilika da i vi prijavite svoje projekte 28. veljače 2024., nakon čega se rok više neće produljivati.

Foto: Emica Elvedji/PIXSELL

Produljen je prijavni rok na IdejuX – nacionalno natjecanje posvećeno hrvatskim kreativcima koje već godinama nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču granice, neovisno o vrsti medija u kojem su realizirane – a prijavitelji vremena za pisanje prijava imaju sve do 28. veljače 2024!

Kategorije natjecanja IdejaX od ove godine obuhvaćaju čak 21 kategoriju u pet skupina:

  1. Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 12 poslovnih kategorija
  2. Best of Ad-Making, u kojoj se nagrađuje najbolja izvedba (craft) u službi ideje na području tržišnih komunikacija
  3. Best Branding & Rebranding, kategorije u kojima se ističu najbolje kreacije novog brandinga ili vizualnog identiteta, kao i rebranding postojećeg
  4. Best of Packaging, koja nagrađuje najinovativnija i najkreativnija rješenja u svijetu dizajna ambalaže
  5. Best of Positive Change, koja prepoznaje najbolje društveno odgovorne projekte, odnosno moć kreativnosti u službi pozitivne promjene u svijetu.

IdejaX velikim i malim agencijama te samostalnim umjetnicima omogućuje da se natječu sa svojim kreativnim idejama, a unutar svake od kategorija, u svim skupinama, sudjelovati mogu svi radovi iz Hrvatske, kao cjelovite kampanje i pojedinačni dijelovi kampanja.

Kvalifikacijski period obuhvaća razdoblje od  5. rujna 2022. do 18. veljače 2024. Projekti koji su započeli prije navedenog kvalifikacijskog perioda ili su završili nakon njega također mogu sudjelovati ako su se barem dijelom provodili u navedenom periodu kao stvarna tržišna aktivnost, sukladno kriterijima iz Pravilnika.

Sve informacije, kao i prijavnicu, pronađite na službenim stranicama natjecanja.