Imago: Da bi pokrenuli pozitivne promjene u društvu treba prvo krenuti od sebe

anja Osredečki, Client Service Director Imago reklamne agencije o Zelenoj ideji

imago03_JUG_131113

Foto: Pixell

Vanja Osredečki, Client Service Director Imago reklamne agencije o Zelenoj ideji

Kako ocjenjujete Zelenu ideju?

Smatram da je Zelena ideja odlična ideja jer potiče suradnju top marketinških stručnjaka i perspektivnih eko poduzetnika u cilju poticanja društveno odgovorne proizvodnje, komunikacije i konzumacije proizvoda na dobrobit svih sudionika projekta i šire javnosti.

Zašto ste se odlučili priključiti ovoj HURA-inoj inicijativi?

Imago reklamna agencija (www.imago.hr) je aktivna članica HURA-e i uvijek podupiremo njene vrijedne inicijative, pa tako i sada. Da bi pokrenuli pozitivne promjene u društvu vjerujemo da treba prvo krenuti od sebe. Vodimo se načelima pametne, inovativne i pozitivne integrirane marketinške komunikacije, što dokazujemo kreativnim i učinkovitim radom te brojnim nagradama posljednjih 21 godinu. Podupiranje ekoloških projekata smatramo odličnom prilikom za investiranje svojeg profesionalnog znanja, vještina i iskustva u dobru svrhu, a dodatna motivacija nam je svakako i kreativna sloboda koju pro bono projekti omogućavaju.

Vjerujete li da marketingom možemo pokrenuti pozitivne promjene u društvu i gospodarstvu?

Apsolutno! Kreativne, utemeljene i relevantne marketinške aktivnosti su nužne za uspjeh na tržištu svakog klijenta, ali i društva u cjelini. U Zelenoj ideji svatko radi ono u čemu je najbolji – strastveni eko proizvođači svoje specijalizirane i uvijek ograničene resurse fokusiraju na razvoj, proizvodnju i distribuciju eko proizvoda, a velike i iskusne marketinške agencije im u području u kojem su stručnjaci – komunikaciji – omogućavaju osvijestiti i potaknuti potrošače i širu javnost da na svestrano i dugoročno zadovoljstvo daju potporu prirodnim i društvenim blagodatima ove zemlje.