Reklamna agencija Imago izradila novi vizualni identitet Opatijske rivijere
Imago reklamna agencija zaslužna je za novi vizualni identitet Opatijske rivijere.
Tako je Opatija, stara dama hrvatskog turizma koja ove godine obilježava 170 godina organiziranog bavljenja tom djelatnošću, sada postala centar cjelovite rivijere koja kao ujedinjena turistička destinacija nudi puno više sadržaja i domaćim i stranim turistima.
Raznolikost Opatijske rivijere vidljiva je od prirodno-klimatskih obilježja pa sve do povijesti, jezika, kulture i gastronomije. Zbog toga je bio veliki izazov stvoriti krovni logotip koji će ujediniti sva ta obilježja, a iz kojeg će onda nastajati logotipi pojedinih mjesta na rivijeri.
”Bog geografije nam je išao na ruku pa smo tako prirodnu nisku koja se dobije pozicioniranjem navedenih mjesta na karti, iskoristili za stvaranje znaka koji predstavlja cijelu rivijeru. Koloritom smo pratili prijelaz iz kontinentalnog područja kroz crvenu i smeđu boju (zemlja), preko žute (Opatija) do zeleno-plavog morskog spektra. Tako je jedno izrazito heterogeno područje, od prirode, klime, gastronomije i jezika, dobilo znak koji ga ujedinjuje, a koji je vizualno privlačan i daje osjećaj ugode, baš ono što Opatijska rivijera i nudi svojim gostima.
Osim standardne primjene, znak se lako transformira u komunikacijski znak za određene manifestacije poput karnevala, marunade, ribarskih večeri i slično, koristeći fotografije umjesto grafičkih simbola. Tako se niska krugova začas može pretvoriti u nisku maruna, bisera, šljunka… Korištenjem krovnog logotipa stvoren je i logo za 170. godišnjicu organiziranog turizma u Opatiji.
Ovo što smo napravili, ambalaža je cjelovitog projekta bitnog za destinaciju čijim će se objedinjavanjem zasigurno napraviti korak ka uspjehu.” – kaže Igor Mladinović, glavni kreativni direktor u Imagu.
Imago reklamna agencija je inače proglašena Agencijom godine na zadnjem festivalu oglašavanja IdejiX, a u 2013. godini su nanizali zavidan broj nacionalnih i internacionalnih priznanja, od LIA (London International Awards), Red Dot, ADC pa sve do uvrštavanja u ”biibliju” svjetskog oglašavanja Luerzer’s Archive.
Prije nekoliko mjeseci Imago je osnovao ImagoBOX, specijalizirani odjel za osmišljavanje i dizajn ambalaže koji je dao značajan doprinos i u brandiranju Opatijske rivijere.