Imago Ogilvy je jedina agencija s nagradama u sve tri natjecateljske kategorije WMF-a
Na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu u Rovinju, Imago Ogilvy je jedina agencija koja je osvojila nagrade u sva tri natjecateljska dijela.
Na natjecanju SoMo Borac je nagrađena njihova kampanja za Janu i to velikim SoMo Borcem za najbolji digitalni mix. Kampanja za Telegram je nagrađena malim SoMo Borcem u kategoriji SoMo Content.
U natjecateljskom dijelu BalCannesa, Imago je imao čak tri kampanje među 25 najboljih u regiji. Osim već nagrađenih Jane i Telegrama, među finaliste je ušla i kampanja za TipTop. Ovim uspjehom je Imago postao jedina agencija u regiji koja svake godine, od samog početka BalCannesa, ima maksimalan broj radova među 25 najboljih.
Da natječaj za INDoor kreativca ne prođe bez Imaga, zaslužna je kampanja Škiljenje za JGL koja je osvojila 3. mjesto.
Ovim uspjesima Imago Ogilvy nastavlja ovogodišnju berbu nagrada koja je okrunjena Lavom iz Cannesa, prvim Lavom kojeg je osvojila agencija iz Hrvatske.