Komunikacijski laboratorij u partnerstvu s njemačkim konzultantima predstavlja novu uslugu
Crisis Simulation je interaktivni softver za simulaciju krize koji priprema organizacije za uspješno upravljanje krizom prije nego što se ona zaista dogodi.
Komunikacijski laboratorij, jedna od vodećih hrvatskih agencija za odnose s javnošću, još jednom je dokazala kako postavlja trendove u domaćoj komunikacijskoj industriji. U partnerstvu s njemačkom agencijom Ewald & Rössing, predstavlja Crisis Simulation (www.crisissimulation.eu) jedinstvenu uslugu na regionalnom tržištu koja može pomoći organizacijama u uspješnom upravljanju kriznim situacijama kao i procjeni timova za pripremljenost na krizu. Poznata je izjava Warrena Buffeta kako je potrebno 20 godina da se izgradi reputacija, a samo pet minuta da se uništi, stoga je kvalitetna i pravovremena priprema za potencijalne krizne situacije nešto o čemu svaka organizacija treba unaprijed razmišljati.
U povodu predstavljanja nove usluge, odnosno alata za trening krize koja se može održati uživo, virtualno ili hibridno, Manuela Šola, direktorica agencije Komunikacijski laboratorij ističe: Kao agencija s dugogodišnjim iskustvom na tržištu, svjesni smo reputacijskog i poslovnog rizika koji predstavlja svaka kriza, bila ona uzrokovana internim ili eksternim faktorima. Kvalitetno upravljanje krizom počinje u fazama planiranja, identifikacijom potencijalnih problema te mogućih ishoda kako bi se minimizirala šteta i negativne posljedice za dionike i organizaciju. Simulacija krize i vježbanje fiktivnih scenarija mogu pripremiti organizacije za uspješno upravljanje krizom. Jer nije pitanje hoće li se kriza dogoditi, nego kad će se dogoditi i koliko uspješno će organizacija upravljati njome. Usluga Crisis Simulation namijenjena je organizacijama koje i u vrijeme neočekivanih, iznimno zahtjevnih i neizvjesnih situacija žele postupati odgovorno prema svim svojim javnostima i zaštititi svoje poslovanje.
Pogađa sve industrije
Zanimljiv je podatak da se čak 50 posto kriza događa u FMCG i farmaceutskoj industriji. Razumljivo, jer svi jedemo, pijemo i razbolijevamo se. Dodatno, prema podacima Instituta za krizni menadžment, oko četvrtina kriza u svijetu izazvana je od strane zaposlenika i članova organizacije.
Prema Izvješću o globalnim rizicima za 2022. godinu Svjetskog ekonomskog foruma na prvo je mjesto kratkoročnih prijetnji stavilo ekološke prijetnje uzrokovane ekstremnim vremenskim uvjetima koji nas i sada sve više pogađaju. Sve su češći i cyber napadi, koji su se prošle godine događali svakih 11 sekundi. Sve to pokazuje kako nijedna industrija nije imuna na potencijalnu krizu.
Kome je namijenjen i kako izgleda trening?
Crisis Simualtion namijenjen je svima koji se žele što kvalitetnije pripremiti za uspješno upravljanje krizom; prvenstveno je koristan top menadžmentu, komunikacijskim stručnjacima i donositeljima odluka. Trening je ujedno i alat za procjenu i spremnost tima na upravljanje krizom kao i provjeru funkcionalnosti postojećeg priručnika za krizne situacije.
Iako većina organizacija i danas pripremu za kriznu situaciju doživljava kao luksuz koji podrazumijeva dodatno vrijeme, novac i angažman, jedna od prednosti ovog treninga jest da ne oduzima puno vremena. U relativno kratkom periodu od par sati pruža pojedincima i timovima mogućnost uvida u načine nošenja s neočekivanim, kriznim i stresnim situacijama. Na kraju procesa, korisnici dobivaju detaljan izvještaj u kojem se analizira učinak treninga s obzirom na postavljene ciljeve te se jasno definiraju prednosti i slabosti tima te područja na kojima postoji prostor za razvoj.