Kvartalno izvješće o radu EACA-e: novi predsjednik Europskog vijeća, izbori u Europskom parlamentu, oglašavanje alkoholnih pića i data protection regulation

Misija Europskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (EACA) je zauzimanje za optimizaciju legislative marketinške industrije, visoke profesionalne standarde, poboljšanje suradnje agencija, oglašivača i medija, podizanja svijesti važnosti marketinške komunikacije za društvo i gospodarstvo te samoregulatorne inicijative koje potiču inovativan advertising i informiranje potrošača.

CaptureMisija Europskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (EACA) je zauzimanje za optimizaciju legislative marketinške industrije, visoke profesionalne standarde, poboljšanje suradnje agencija, oglašivača i medija, podizanja svijesti važnosti marketinške komunikacije za društvo i gospodarstvo te samoregulatorne inicijative koje potiču inovativan advertising i informiranje potrošača.

Najnovije kvartalno izvješće EACA-e uključuje sljedeće teme:

  • Izbor novog predsjednika Europskog vijeća
  • Izbori u Europskom parlamentu
  • Oglašavanje alkoholnih pića
  • Data protection regulation

Izvješće možete preuzeti ovdje: EACA Quarterly Lobbying Report_July 2014