McCann i ove godine s najvećim brojem nagrađenih različitih radova na Danima komunikacija

u19I na ovogodišnjim Danima komunikacija, najvećim do sad, marketinške agencije unutar McCann grupe istaknule su se s najvećim brojem nagrađenih različitih radova. Nagrade su osvojene na sva tri strukovna natjecanja (idejaX, Mixx i Effie) i odnose se na kreativna i učinkovita ostvarenja u offline i online oglašavanju:

  • IdejaX (agencije McCann i Fahrenheit)

Nagrada za kampanju “Najava Neofen” klijenta Belupo

  • Effie (agencije McCann, Fahrenheit i Universal McCann)

Zlatna nagrada za kampanju “Došli smo ostaviti trag” Zagrebačke pivovare (uz BBDO kao primarnu agenciju)

Srebrna nagrada za kampanju “Oslobodite svoju kreativnost” Francka

Srebrna nagrada za kampanju “Nadimci” Zagrebačke pivovare (uz BBDO kao primarnu agenciju)

Brončana nagrada za kampanju “Polarni medo” Hrvatskog Telekoma

  • Mixx (agencije Digipark McCann, Universal McCann)

Nagrada za najbolju medijsku strategiju za kampanju “BMW X1 sDrive” klijenta Tomić&Co.