mfk… Mala fešta kitova? Ma nije, nego Mediteranski festival knjige!
Mediteranski festival knjige, za prijatelje mfk, prvi je cjeloviti festival knjige koji se održava u srcu dalmatinske metropole, Splitu gradu, od 3. do 7. svibnja.
Na festivalu sudjeluje više od 60 nakladnika, bit će predstavljeno više od 10 000 naslova, a u pet dana mjesto će biti ispunjeno programskim linijama koje će goste zasipati najrazličitijim atraktivnim sadržajima. Mediteranski festival knjige organizira Zajednica nakladnika i knjižara HGK, pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Grada Splita, uz potporu brojnih partnera.
S idejom da će ovaj događaj postati tradicija, organizatorima festivala pridružio se dizajnerski tim Unex grupe pod vodstvom kreativne direktorice Ive Babaje, te s velikim zadovoljstvom i profesionalnom guštom razvio originalan vizualni identitet, koji postaje ključan saveznik u lansiranju ovog ambicioznog kulturnog projekta.
“Mediteran nije statičan pa takav ne treba biti niti vizualni identitet vezan za njega. Zamišljen je i napravljen na modularan način, što znači da koristi više elemenata koji se mogu kombinirati na različite načine, samostalno ili, kako se može vidjeti na raznim promotivnim materijalima, u kompoziciji s crno-bijelim fotografijama poznatih splitskih fotografa”, istaknula je Babaja i dodala da sam logo u sebi integrira nekoliko elemenata koji u sinergiji daju jasnu i pamtljivu formu znaka. “To su karakteristična forma kvadrata kao prepoznatljivog dijela našeg nacionalnog identiteta, plava boja koja simbolizira Mediteran, jednostavna integracija stiliziranih valova i na kraju – tipografija Fedra Sans, svjetski poznatog hrvatskog tipografa Nikole Đureka”, kazala je Babaja.
Ministrica kulture, Nina Obuljen Koržinek u svom se službenom govoru na svečanom otvorenju Mediteranskog festivala knjige referirala na vizualni identitet sajma i pohvalila organizatore što su od samog početka krenuli s najvišom kvalitetom dizajna u Hrvatskoj.