“MIXX prije MIXX-a” okupio zaljubljenike u digitalni svijet

Edukativno predavanje “MIXX prije MIXX-a” u organizaciji HURA-e i IAB-a okupilo je stotinjak digitalaca u prostoru HUB385.

Koliko smo se puta nakon pregledavanja uspješnih svjetskih kampanja zapitali zašto se tako nešto nije kod nas realiziralo? Ovog utorka na predavanju MIXX prije MIXX-a to se događalo u razmacima od nekoliko minuta, jer svaki od prikazanih radova budžetski i produkcijski mogao je biti realiziran i u Hrvatskoj.

U širokom izboru radova nagrađivanih na raznim festivalima, najbolje je izabrao žiri u kojem su bili Martina Jelić iz McCanna, Dinko Brčić iz BBDO-a, Davor Runje iz DRAP-a i Vanja Bertalan iz Web burze.

Edukativno–zabavni program vodili su Martina Jelić i Davor Runje, te su nakon svake prikazane kampanje objasnili zašto je izabrana i kratko prokomentirali s publikom. Cilj je bio pripremiti agencije za MIXX prijavu kampanja, definirati što uspješne kampanje čini uspješnima i kako ih dobro prezentirati.

Predavanje je osim edukativnog imalo i uvodnu ulogu za šesto izdanje festivala Dani komunikacija 2017., koji će se održati od 30. ožujka do 2. travnja 2017. u kreativnom okruženju rovinjskog hotela Lone.

Prikazani radovi dostupni su klikom na LINK, a tu je i galerija fotografija s licima digitalaca koji se pitaju “Zašto to nije meni palo na pamet?”.