Moje kraljevstvo- “one stop shop” za poslovne korisnike

foto-1_grupaOvo nije samo hotel, ovo je Vaše kraljevstvo!” – novi je image spot za HT pod nazivom “Moje kraljevstvo” u realizaciji kreativne radionice agencija McCann Zagreb i Fahrenheit.  Riječ je o novoj komunikacijskoj platformi za ICT za naredne dvije godine s fokusom na male i srednje poduzetnike za koje je oblikovana  vrhunska ponuda za lakše i kvalitetnije vođenje njihovog poslovanja.

Novim spotom se želi postići percepcija da je HT ‘one-stop-shop’ za najbolju poslovnu ponudu za poslovne korisnike na tržištu. Glavna kreativna ideja za image spot glasi: ”Ovo nije bilo koja tvrtka, ovo je Vaša tvrtka!”

Spot je utemeljen na polazištu da svaki poduzetnik živi svoj posao, da mu njegova tvrtka  predstavlja sve i da za nju želi najbolje te stoga i odabire partnera koji mu može ponuditi najbolja poslovna rješenja.

Kroz image spot naglašen je svaki element poduzetničkog ekosustava – ovo nije hotel, ovo je vaš dvorac, ili pak ovo nisu kuhari, konobari, sobarice.,ovo je vaša vojska. Tako odabranim svakodnevnim riječima željelo se obične stvari učiniti iznimnim.

Jerko Dumanić, direktor sektora, Sektor za marketing poslovnih korisnika je izjavio: „Kampanjom za poslovne korisnike Hrvatskog Telekoma želimo pokazati kako je HT sve snažniji ICT brand sa širokim spektrom poslovnih usluga, uz već dobro poznatu ponudu telekomunikacijskih usluga i uređaja. Riječ je o cjelovitoj komunikacijskoj platformi pod nazivom „Ovo nije bilo koja tvrtka, ovo je Vaša tvrtka“ kojom želimo pozicionirati HT kao najboljeg pružatelja ICT i telekomunikacijskih usluga i  kao „one stop shop“ za poslovne korisnike svih veličina. Komunikacijsku platformu koristit ćemo naredne dvije do tri  godine kako bi naglasili naše ključne prednosti i razlike u odnosu na konkurenciju –  najveći portfelj usluga i poslovnih aplikacija za pametno poslovanje, sigurnu mrežu i usluge potrebne za sigurno poslovanje, rješenja za industrijske vertikale i specijalna profesionalna podrška za poslovne korisnike.“

Kreativni koncept potpisuje glavni kreativni direktor Daniel Vuković, za art direction pobrinuo se Igor Miletić, ulogu copywritera preuzeo je Boris Miletić, dok su ulogu voditeljice projekta podijelile Sanja Nikolić i Bianka Stojanov. Snimanje se odvijalo pod redateljskom palicom Tomo Brejc, a produkciju spota potpisuje produkcijska kuća ‘Mint2’.

Kako izgleda krajnji rezultat možete vidjeti u nastavku: