Najavljeni novi predavači Dana komunikacija

Organizacijski odbor festivala marketinških komunikacija, Dani komunikacija, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 16. do 19. svibnja 2013., predstavlja tri nova vrhunska predavača s kojima je dogovoren nastup na Danima komunikacija.

Organizacijski odbor festivala marketinških komunikacija, Dani komunikacija, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 16. do 19. svibnja 2013., predstavljatri nova vrhunska predavača s kojima je dogovoren nastup na Danima komunikacija. Najbolji australski kreativni direktor Danny Searle, član savjetodavnog odbora Effie Worldwide Judd Labarthe istručnjak za digitalne medije Brian Morrissey održat će predavanjao tome kako postati najnagrađivanija agencija, koje su tajne najučinkovitijih svjetskih kampanja te predstaviti pet glavnih trendova content publishinga.

Danny SearleDanny Searle, potpredsjednik BBDO-a Azija i predsjednik BBDO-a Singapur proglašen je najboljim australskim kreativnim direktorom od strane vodećeg australskog poslovnog časopisa BRW, a na temelju ispitivanja provedenog među 50 vodećih marketinških direktora u Australiji. Časopis Campaign Brief Magazine imenovao ga je “jednim od deset vodećih dobitnika nagrade Australian Award desetljeća”. Karijeru je započeo u agenciji The Campaign Palace u Sydneyju, gdje je tijekom pet godina producirao neke od najpoznatijih australskih oglasa. Nakon toga, 2000. godine prelazi na poziciju kreativnog direktora i zamjenika direktora u agenciju Clemenger BBDO s kojom četiri godine zaredom osvaja titulu australske agencije godine. U azijski ured agencije BBDO/Proximity u Singapur dolazi prije pet godina, na poziciju predsjednika Uprave i glavnog direktora za korisnike. Godinu dana nakon njegova dolaska BBDO/Proximity je proglašena vodećom azijskom kreativnom agencijom, najučinkovitijom azijskom mrežom te vodećom azijskom digitalnom mrežom.

Brian MorrisseyBrian Morrissey glavni je urednik Digidaya, portala specijaliziranog za digitalne medije i marketinšku industriju. Prije toga je šest godina bio urednik digitalnih medija u Adweeku gdje je, između ostalog, bio zadužen za praćenje trendova u digitalnim medijima i marketingu, te je bio čest predavač na konferencijama vezanim za industriju. Može se pohvaliti gotovo desetljeće dugim iskustvom u industriji budući da je prije spomenutih pozicija pisao za DM News, ClickZ i Silicon Alley Reporter. Na Danima komunikacija će održati predavanje pod nazivom “The modern content publisher” u kojem će govoriti o pet glavnih trendova content publishinga te o izazovima s kojima se susreću kreatori sadržaja u okruženju koje se drastično mijenja.

Judd LabartheJudd Labarthe, član je savjetodavnog odbora kompanije Effie Worldwide te sudac i moderator u Effiejevim programima širom svijeta. U agencijskom poslu proveo je 25 godina kao voditelj klijenata, copywriter i media planer radeći za klijente kao što su Volkswagen, Leica, Pernod-Ricard, Nestlé, Westin, Anheuser-Busch, Deutsche Bahn i Disney te brojne lokalne i regionalne brendove diljem Europe i Azije. U svojoj bogatoj karijeri sudjelovao je u projektima koji su osvojili pedesetak nagrada Effie, i to na tri kontinenta. Na Danima komunikacija održat će predavanje „Mitovi i mantre o učinkovitosti“ u kojem će govoriti o procesima planiranja i kreiranja učinkovitih kampanja koje će kreativci obožavati stvarati. Judd trenutno radi i živi u Berlinu te piše i predaje diljem svijeta o kreativnosti i učinkovitosti.

U tijeku je specijalna ponuda cijena kotizacija za vrijeme rane prijave (Early Bird) s popustom koji vrijedi za članove HURA-e, IAB-a, HUOJ-a (Hrvatska udruga za odnose s javnošću) i za klijente agencija HURA-e, a koja iznosi svega 999 kuna za cjelokupni program i vrijedi do 1. travnja. Nakon tog datuma pa sve do početka festivala kotizacija s popustom iznosi 1.499 kuna. Cijene kotizacija bez popusta su uvećane za 20 posto. Studentska kotizacija iznosi 199 kuna za vrijeme cijelog prijavnog roka. Kao partner projekta Maistra je u svojim hotelima u Rovinju osigurala smještaj za sudionike po popularnim cijenama.

Sve informacije o natjecateljskom dijelu programa, cijenama kotizacija i prijavama sudionika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.