Najbolji pogled na Weekend Media Festival

Posjetitelji ovogodišnjeg Weekend Media Festivala nisu mogli ne zamijetiti 10 metara visoku konstrukciju u dvorištu stare Tvornice duhana Rovinj.

unnamedTri floora jedan iznad drugoga bila su mjesto za degustiranje, druženje, plesanje, ali i platforma s jedinstvenom perspektivom na festivalska događanja. Riječ je o promotivnom paviljonu glavnog festivalskog pokrovitelja – Adris grupe, kojeg je osmislila Brigada, a izvela u partnerstvu s agencijama Bruketa&Žinić OM i Pepermint.

Stepenasta rastuća struktura paviljona, nadovezuje se na kreativni koncept recentnog Adrisovog godišnjeg izvješća pod naslovom Tvornica uspjeha, inspiriranog stalnim rastom i razvojem poslovanja Adris grupe, odnosno tvrtki u sastavu Grupe – Maistre, Cromarisa i Croatia osiguranja. Tako je svaka tvrtka dobila svojevrstan kat za predstavljanje u sklopu konstrukcije koja kroz stilizirano slovo A predstavlja zajedništvo Adris grupe.

Katovi su izvedeni iz tri transportna kontejnera, sve većeg svjetskog trenda u projektiranju različitih prostora, od stambenih, preko uredskih, prodajnih, do izložbenih. Tijekom dana, posjetitelji festivala u prizemlju su mogli degustirati Cromarisove riblje zalogaje, na drugom Maistrinom katu mogli su «ući» u novi hotel Amarin i odmoriti uz glazbenu kulisu WMF-ovih DJ-a, dok je na vrhu, najbolji pogled na Weekend Media Festival osiguralo Croatia osiguranje. U večernjim je pak satima svjetleća skulptura koja uokviruje paviljon imala još snažniju funkciju prostornog markera kao i scenografije za zabavni dio programa.

unnamed-2

«Želja nam je bila izraditi instalaciju koja pruža jedinstven pogled na rovinjski arhipelag, a ujedno stvara novu vizuru središnjeg festivalskog prostora i prostor za posjetitelje koji ju koriste za komunikaciju i zabavu, što je srž ovog događanja.», kazala je Marina Brletić iz Brigade čiji tim već niz godina osmišljava promotivne paviljone Adrisa na Weekend Media Festivalu. «Najveći je izazov ovakvih projekata na prirodan, privlačan i učinkovit način integrirati ključnu poruku brenda s duhom događanja za kojeg je namijenjen.», dodaje Brletić.

Na projektu su uz arhitekticu Marinu Brletić radili kreativni direktori Damjan Geber i Davor Bruketa, poslovna direktorica Ivana Lišnjić, umjetnički direktor Nebojša Cvetković, kreativni direktor Ivan Čepelak, account direktorica Maša Ivanov, account asistentica Zrinka Požar, produkt dizajner Dominik Cergna te junior creative Dina Mužek.

Foto: Mateja Vrčković, Ines Novković, Mario Pavlović