Ne propustite Advertising Europe, EACA-inu web-seriju o marketinškim komunikacijama!
Pogledajte prvu epizodu Advertising Europe, EACA-ine web-serije u kojoj industrijski stručnjaci, EU-ovi donositelji odluka te EACA-ini partneri i članovi vode 30-minutne razgovore o temama koje definiraju industriju.
Advertising Europe serija je koju je pokrenuo i vodi Paul O’Donnel, predsjednik Europske agencije agencija za tržišno komuniciranje (EACA) i direktor Ogilvy Group EMEA. U 30-minutnim epizodama cilj je skratiti priču i iz različitih perspektiva ući u srž osjetljivih problema koji prodiru u svijet oglašavanja ili se približavaju brzinom svjetlosti (održivost, raznolikost, jednakost i uključivost, nabava itd.).
U prvoj epizodi serije Paulu O’Donnelu pridružili su se Paul Bainsfair (IPA), Christian de la Villehuchet (Havas Group) i Nina Elzer (EACA). Ovoga su puta na tapeti bili Brexit i njegov utjecaj na UK, kontinentalnu Europu i Europu u cijelosti, utjecaj pandemije na agencije te najsvježije novosti iz Bruxellesa.
Epizodu možete pogledati na Youtubeu, a za one koji su uvijek u pokretu, serija je dostupna i u formatu podcasta na Spotifyu.
Advertising Europe poziva vas i da predložite teme za buduće epizode – zanima ih o čemu razmišljate i što vas brine u vezi s budućnosti vašeg poslovanja. Za više informacija posjetite web-stranicu Advertising Europe.