Nova HOWtoWOW radionica: Kako novim metodama pristupa integraciji medija biti drugačiji i učinkovitiji

U organizaciji Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) u srijedu, 10. rujna 2014. održat će se prva radionica četvrte sezone HOWtoWOW akademije na temu Integracije medija.

Dave Birss2U organizaciji Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) u srijedu, 10. rujna 2014. održat će se prva radionica četvrte sezone HOWtoWOW akademije na temu Integracije medija.Gost predavač, Dave Birss polaznike radionice upoznat će s poboljšanim pristupom integraciji medija koji pojedine medijske kanale zbog njihovih specifičnih prednosti koristi na drugačiji način. Birss će na primjeru postojećih kampanja sudionicima dati konkretne naputke kako učinkovito primjeniti integraciju medija u njihovom poslu.

S obzirom da je metoda integracije medija na svom razvojnom putu prošla kroz razne faze, ali krajnji proizvod nikada nije izgledao kao da se nešto zaista mijenjalo, polaznici radionice steći će razumijevanje nove metode pristupa pravim integriranim kampanjama kroz – poticanje novog kreativnog početka koji vodi prema uzbudljivijim idejama, buđenje inspiracije koja se crpi iz odličnog rada te pokretanje protoka svježih ideja za aktivne briefove.

Dave Birss proveo je godine kao kreativac u advertisingu vodeći kreativne odjele velikih agencija poput Ogilvy, Poke i McCann Worldgroup. Danas vodi Additive, tvrtku primarno fokusiranu na inspiriranje i treninge u marketinškoj industriji. Vodi ‘the Future of Advertising podcast’ dostupan na iTunesima, te je autor izvrsne knjige ‘A Used Guide to the Creative Mind’.

U novoj sezoni koja počinje 10. rujna i nastavlja se radionicama svakog 10-og u mjesecu, osim Davea Birssa HOWtoWOW akademija ugostit će i međunarodne stručnjake kao što su Cristina de Balanzó, Slavimir Stojanović, Adam Miecznikowski, James Cherkoff, Anthony Mathé i Steve Henry koji će održati predavanja o temama neuroznanosti potrošača, vizualnim komunikacijama i dizajnu, strateškom planiranju, digitalnim strategijama, semiološkom brand auditu te generiranju i selekciji kreativnih ideja.

HOWtoWOW akademija namijenjena je marketinškim agencijama i oglašivačima kojima nudi vrhunska predavanja te interaktivnu edukaciju praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu.H2W radionice, uz stručne predavače, polaznicima omogućuju usvajanje novih znanja koje mogu primijeniti u poslu kojim se bave te poboljšanje kvalitete obavljanja posla ili jednostavno proširiti postojeće znanje novih trendovima u poslovanju.

Sve dodatne informacije dostupne su na: www.hura-hr/how-to-wow