Nova radionica HOWtoWOW akademije na temu razumijevanja bihevioralne ekonomije

U organizaciji HURA-e, u ponedjeljak, 11. studenog 2013. održat će se nova radionica HOWtoWOW akademije na temu Bihevioralne ekonomije

H2WU organizaciji HURA-e, u ponedjeljak, 11. studenog 2013. održat će se nova radionica HOWtoWOW akademije na temu Bihevioralne ekonomije na kojoj će se govoriti o tome što sveutječe na ponašanje potrošača i kako ta saznanja primjenti na razvoj brenda. Radionica je namjenjena svima iz oglašivačke industrije koji žele saznati više o motivaciji u pozadini potrošačkog ponašanja te kako na pozitivan i etički prihvatljiv način unaprijediti brand optimizirati poslovanje i konkurentnost.

Radionicu će voditi Paul Arnold,psiholog s čak 25 godina iskustva u oglašavanju te vlasnik zlatnog, srebrnog i brončanog Euro Effiea. Arnold je vlasnik i brojnih magisterija i MBA, među kojima i titule Master Practicioner u neuro-lingvističkom programiranju koje se bavi modeliranjem obrazaca ponašanja.

U sklopu teoretskog dijela radionica će ponuditi odgovore na dva ključna pitanja i devet principa bihevioralne ekonomije, a kroz brainstorming vježbe za potencijalnu primjenu svih glavnih principa, polaznici će steći znanje za realnu primjenu na vlastitim brandovima.

HOWtoWOW akademija nudi edukaciju iz brojnih područja i tema važnih za oglašivačku industriju. Sastoji se od niza tematskih radionica koje uključuju kombinaciju teorijskih i praktičnih znanja, uz visoku razinu interaktivnosti praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu. Radionice vode vrhunski domaći i svjetski stručnjaci poput Sama Moorthya, Grahama Singletona, Paula Arnolda, Dietmara Dahmena, Paula Burnsa, Davea Birrsa i Gurdeepa Purija .

Više informacija o radionici i prijavi na sudjelovanje: http://how-to-wow.hura.hr/