Nove web stranice najpoznatijeg hrvatskog lifestyle branda Gloria i novi user centric portal evo.tv-a

Od samih početaka i pojavljivanja evotv-a na tržištu digitalne televizije ekipa iz Nivasa zadužena je za brigu o njihovim digitalnim platformama. U četiri godine suradnje evotv se profilirao na tržištu kao pouzdan i kvalitetan pružatelj usluga s kontinuiranim rastom korisnika, pa je sada došlo vrijeme za novi korak.

Kako bi stranice bile usklađene s novim potrebama korisnika i sve zahtjevnijim tržištem, u 2016. godini započet je redizajn nove user centric platforme. Uvidom u analitiku postojećih stranica, te iscrpnim testiranjem u suradnji s korisnicima definirane su osnovne pretpostavke novog weba evotv-a.

Rezultat šestomjesečnog rada su nove, responzivne stranice s optimiziranim korisničkim iskustvom (UX) prilagođene korištenju na svim digitalnim platformama. Cilj novog weba bila je optimizacija procesa naručivanja, kao i pojednostavljena prezentacija usluga evo.tv-a, a sudeći prema prvim danima eksploatacije, novi web predstavlja značajan pomak u prezentaciji i UX-u ne samo web stranice već i usluge općenito.

Osim novih stranica evotv-a, Nivasov mjesec obilježilo je i lansiranje redizajniranog lifestyle portala Gloria.hr u sklopu strateškog projekta redizajna Hanza Media digitalnih proizvoda (o čemu ćete uskoro moći pročitati više). Uz medijsku kampanju, launch stranice popraćen je i prigodnim party-em u klubu Opera kojem su prisustvovale mnoge poznate osobe i trendsetteri, potvrđujući još jednom kako je Gloria oduvijek bila i ostaje najjači hrvatski lifestyle brand.