Novi Marketing Meet Up: Marketing i prodaja – može li jedno bez drugoga?

Pridružite se razgovoru koji će se održati 23. svibnja u 19 h na Zavrtnici. Sudjelovanje je besplatno!

Pripremite se za žestoku bitku strategija i taktika u novom i uzbudljivom panelu “Marketing &vs prodaja”, gdje ćete zaroniti duboko u prastaro rivalstvo i suradnju između ove dvije ključne sile u poslovnom rastu.

Na ovom panelu saznat ćete od sugovornika, iskusnih marketingaša i prodavača:

  • Zbog čega se odjeli marketinga i prodaje (nekada) ne razumiju?
  • Koje su metrike bitne za svaki odjel?
  • Može li prodaja bez marketinga?
  • Što ako marketingaši ne odrade dobar posao?
  • Tko je kriv ako nema prodaje?
  • Što prodavači trebaju znati o marketingu i obrnuto?

Ovo su stručnjaci koje ćete imati priliku čuti na panelu: Hrvoje Bujas (Crno jaje), Ivica Skočić (Coca-cola), Vedran Sorić (Sorbel group), a moderator panela bit će Saša Tenodi (Prodajni mindset). U nastavku možete pronaći okvirni raspored, ali cijelo događanje rezervirano je za zabavu i razmjenjivanje ideja.

18:30 – 19:00 Okupljanje sudionika, Wespa spaces Zavrtnica
19:00 – 20:15 Panel rasprava: “Marketing &vs prodaja”
20:15 – 20:30 Otvorena rasprava i pitanja publike
20:30 – … Networking i fun.

Više o panelistima:

Hrvoje Bujas je poduzetnik, suvlasnik i suosnivač tvrtke Pravi Klik, poznat po brendovima kao što su Crno Jaje. Osiguraj.me, GoHome. Ivica Skočić je marketinški i prodajni stručnjak, iskusan u upravljanju prodajnim i marketing timovima, razvoju ljudi i vođenju različitih projekata razvoja poslovanja. Vedran Sorić prodajni je konzultant s višegodišnjim iskustvom u prodajnom sektoru i vlasnik je konzultantske tvrtke Sorbel Group te suvlasnik tvrtke Prodajni Mindset d.o.o. Saša Tenodi je profesor socijalni pedagog, jedini NLP trener pod originalnom licencom na ovim prostorima s gotovo dva desetljeća iskustva u pružanju edukacijskih usluga.

Upad na #MMZG je BESPLATAN, ali prijave su obavezne! Potvrdite svoj dolazak na poveznici kako bi organizatori mogli planirati točan broj sudionika.