Novi vizualni koncept Arena Centra razvijen je u suradnji s agencijom Imago

Modne ilustracije Nataše Šalošvili, ruske arhitektice zaljubljene u modu, osnova su novog kreativno-vizualnog koncepta shopping centra Arena Centar.

CaptureModne ilustracije Nataše Šalošvili, ruske arhitektice zaljubljene u modu, osnova su novog kreativno-vizualnog koncepta shopping centra Arena Centar.

Novi vizualni identitet, idealne destinacije za shopping i zabavu, potpisuje reklamna agencija Imago iz Zagreba, a moći će ga se vidjeti u novoj kampanji na ulicama metropole u drugoj polovici veljače.

Ekspresivne i autentične, rađene s puno ljubavi za detalje, Natašine ilustracije otkrivaju kako zaljubljenost u modu i modni izričaj tako i užitak crtanja. Crteži ljudi kao i statement komada oživljavaju zadanost oglasne površine i obavezne marketinške okvire.

Sanja Vladović, direktorica marketinga Arena Centra, vrlo je zadovoljna novom suradnjom i tim je povodom rekla: „Rezultat suradnje s Imagom i Natašom Šalošvili je „drugačija“ kampanja, kampanja koja je napravila odmak od trenutnih rješenja na domaćem tržištu. Koncepti su testirani na našim ciljanim skupinama i povratne informacije su odlične, što nas posebno veseli“.