Objavljeni pobjednici 20. Cresta International Advertising Awardsa
U ponedjeljak, 22.10.2012. završen je 20. po redu Cresta International Advertising Awards.
U ponedjeljak, 22.10.2012. završen je 20. po redu Cresta International Advertising Awards. Pokrenut 1993. godine od strane Creative Standards International, na ovogodišnjem natjecanju sudjelovale su čak 51 zemlje sudionice. Sveukupno 261 reklamnih oglasa, kampanja i interaktivnih koncepata bilo je razmatrano i ocjenjivano u sklopu natječaja, a za 11 kategorija (TV/Cinema/Online Film, Integrated Campaigns, Press, Outdoor, Design, Promotions & Incentives, Radio, Crafts, Direct Marketing, Ambient Media i Interactive) žiriralo se u 7 različita grada. Primarni selekcijski kriteriji Cresta Awards natjecanja bili su inovativnost kreativne ideje te kvaliteta njene egzekucije.
Titulu Agency of the Year, uz 8 nagrada, osvojila je BETC Paris. Pobjednički radovi uključuju kratki film „Bear“, izrađen za Canal+ te nagrađen sa čak dva Grand Prixa (Crafts i TV/Cinema/Online Film) i 3 dodatne nagrade u Crafts kategoriji (Cinematography, Editing i Special/Effects/Computer Graphics), te „Baby Inside“ koji je nagrađen u TV/Cinema/Online Film i Integrated Campaigns natjecanjima.
Od sveukupno 11 Cresta natjecanja, radovi u 7 kategorija osvojili su dovoljno bodova za osvajanje Grand Prixa. Popis agencija nagrađenih Grand Prixom uključuje Serviceplan Munich, koja je radom ‘Annual Report’ za naručitelja Verband Austria Solar osvojila dva Grand Prixa (Design i Direct Marketing) te nagradu za Art Direction u Crafts kategoriji. Nadalje, radovi „Borders of Infinity“ i „Builders of Sound“ za naručitelja LEGO osvojili su nagrade u Interactive i Promotions & Incentives kategorijama.
Nadalje, agencija BBDO Proximity Berlin osvojila je Grand Prix u Ambient Media natjecanju svojim radom „smart EBALL“ za klijenta Smart Fortwo. Kampanja za klijenta Mercedes-Benz/Night View Assist sastojala se od „Bike, „Child“ i „Deer“ radova koji su nagrade osvojili u čak dvije kategorije: Outdoor i Press.
Grand Prixom u Press kategoriji može se pohvaliti i Arnold Worldwide Boston, osvojenim za radove „Hope“, „Apathy“ i „Mentor“ (komponente kampanje ‘Hope’) za naručitelja City Hope. Agencija je također osvojila i nagradu u TV/Cinema/Online Film kategoriji za „Christine/Feeding Tube“.
BV McCann Erickson Bucharest svoj Grand Prix zaslužila je radom za klijenta ROM, „Romanians are Smart“, u kategoriji Integrated Campaigns.
Titulom Network of the Year okrunila se Havas Worldwide – i to treću godinu za redom. Sve u svemu, 5 agencija osvojilo je sveukupno 12 nagrada, od kojih je 8 otišlo u Pariz te po jedna nagrada u Sydney, Tel Aviv, Warsaw i Lisbon.
Više informacija možete pronaći na:
http://www.cresta-awards.com