Objavljeni su pobjednici EACA Care Awards 2015
Prošli tjedan u Bruxellesu dodijeljene su EACA Care Awards 2015.
Riječ je o nagradama za socijalno odgovoran marketing, a obuhvaćene teme su javno zdravstvo, okoliš, održiva potrošnja, javna sigurnost, invaliditet, ljudska prava, diskriminacija, nasilje u obitelji, iskorištavanje djece (povreda prava djece), beskućništvo, edukacija i slične teme koje spadaju u današnju društvenu problematiku.
Prijavljeno je 111 kampanja iz ukupno 28 zemalja za EACA Care Awards 2014. i 2015. godine, a Grand Prix dobile su kampanje “Searching for Hearts” agencije FCB Mayo (Peru) i “Special Olympics European Summer Games” agencije LDV United (Belgija).
Treba istaknuti pobjednika iz regije, riječ je o kampanji “One photo a day in the worst year of my life” agencije Saatchi & Saatchi Belgrade. Riječ je o kampanji realiziranoj u suradnji s Fondom B92 i Direct Media PR u sklopu kampanje protiv nasilja u obitelji.
Ista agencija odnijela je još jednu nagradu, za kampanju “Chronicles of Threats” koja je ostvarena u suradnji sa srpskom Komisijom za istraživanje ubojstava novinara.
Sve nagrađene možete vidjeti na: www.careawards.eu