Otvorene registracije za EAC ispit

Prijave na ispit za Europski oglašivački certifikat (EAC), jedini dosljedan, europski temeljni stupanj kvalifikacije za mlade agencijske početnike, otvorene su za registraciju za sve zainteresirane.

eaca_certificate_logo_rgb_awPrijave na ispit za Europski oglašivački certifikat (EAC), jedini dosljedan, europski temeljni stupanj kvalifikacije za mlade agencijske početnike, otvorene su za registraciju za sve zainteresirane.

Kako bi dobili EAC certifikat, mladi agencijaši će trebati proći kroz trosatni pisani ispit, koji će se održati 10. travnja 2014. godine, istovremeno u svim državama članica diljem Europe, Srednjeg Istoka i Azije. Troškovi ispita su 220€ po osobi.

Primjeri tipičnih pitanja na ispitu:

  • Opišite 7 faza procesa planiranja medija i što smatrate ključnim istraživačkim alatom raspoloživim kao potpori pri planiranju.
  • Navedite 8 glavnih elemenata ocjenjivanja kreativnog rada. Što je bitno kod davanja povratne informacije na predložene kreativne ideje?

Za više informacija o registraciji za ispit, kontaktirajte [email protected].

Detaljnije o EAC-u

Europski oglašivački certifikat (EAC), jedini je europski certificirani program stručnog usavršavanja mladih profesionalaca iz oglašivačkih agencija u Hrvatskoj. Ovaj jedinstveni program dostupan je članovima Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) koja provođenjem ovog programa želi utjecati na podizanje razine stručnosti u agencijama, osiguravanje boljeg tržišnog standarda i napredovanje u mladih kadrova u Hrvatskoj.

Riječ je o jedinom programu za marketinško strukovno certificiranje u Hrvatskoj koji je priznat kao relevantno sredstvo vrednovanja u cijeloj Europi.

Kroz EAC program polaznici stječu teoretska i praktična znanja vezana uz tržišne komunikacije koja će moći primijeniti u svom svakodnevnom radu. Program je osmišljen u skladu s trendovima modernog obrazovanja pa će se pohađati online i to potpuno besplatno, kako bi bio dostupniji što većem broju osoba. Uključuje e-nastavu, video poduke, kvizove znanja, diskusije i zadatke. Obuhvaća šest različitih tematskih modula: oglašavanje i komunikacija u kontekstu, upoznavanje klijentovog poslovanja, klijentov kreativni i medijski brief, kreativnost i kreativni razvoj, razumijevanje medijskih kanala te realizacija kreativnih ideja. Polaznici koji uspješno završe EAC program, stječu EAC certifikat koji je priznat i odobren kao relevantno sredstvo vrednovanja u cijeloj Europi.