Ovo je program 4. BalCannes revije!

Bogat marketinški program i ove će godine pratiti reviju BalCannes, koja se održava kao dio 8. Weekend Media Festivala u Rovinju.

balkanBogat marketinški program i ove će godine pratiti reviju BalCannes, koja se održava kao dio 8. Weekend Media Festivala u Rovinju.

U dvorani BalCannes će se tako multimedijalnim razgovorom s predsjednikom Uprave Konzuma Darkom Knezom predstaviti nove prakse trgovine 21. stoljeća, dok će projekcijom filma The Epica Showcase Mark Tungate prezentirati partnerske nagrade Epica Awards. U suradnji s Media Marketingom održat će se panel Girl Power o položaju žena u oglašivačkoj industriji, a potrebom ‘odvikavanja’ od starih načina korištenja medija bavit će se panel Zaboravite sve što ste naučili.

Već su ranije najavljena predavanja 5 pravila modernog marketinga Ane Anđelić (Havas LuxHub) i Jane Savić-Rastovac (McCann Beograd) i Agencija uzvraća udarac Piera Polija (Havas Worldwide), kao i kontroverzni BalCannes Talk Show s članovima grupe Laibach, pod nazivom Od Laibacha do Pjongjanga. HURA-in format PPP [Pivo Poslije Programa] ponovit će se u Rovinju na intrigantnu temu Kraj digitalnih agencija?.

BalCannes je i ove godine privukao velik interes reklamnih agencija iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Slovenije i Makedonije. Svi prijavljeni radovi bit će prikazani u sklopu screening programa na Weekendu, a tijekom cijele godine bit će dostupni na BalCannes Yellow Pages stranicama, ove godine pod pokroviteljstvom Hrvatske gospodarske komore.

Iako BalCannes nije natjecanje, žiri novinara specijaliziranih za reklamnu industriju kojim predsjeda Boris Eftimovski (Marketing 365), a čine Marjan Novak (Marketing magazin), Ekrem Dupanović (Media Marketing), Ivana Parčetić (Marketing mreža) i Ivan Brezak Brkan (Netokracija), u Rovinju će izabrati 25 najzanimljivijih radova. Izabrani projekti moći će se dodatno predstaviti petominutnim prezentacijama u glavnoj dvorani Weekend Media Festivala.

Davor BruketaBalCannes se u protekle tri godine potvrdio kao iznimno korisna revija ponajprije za oglašivače, koji tako mogu na jednom mjestu vidjeti sve najbolje i odlučiti što najbolje odgovara njihovim potrebama. Četvrta revija bit će po mnogo čemu najzanimljivija do sada, stigao je veliki broj vrlo kreativnih radova, bit će to uistinu reprezentativan presjek regionalne produkcije“, rekao je Davor Bruketa, član Uprave Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA).

Dodatna pogodnost za sudionike BalCannesa ove je godine partnerstvo s Epica nagradama, jedinim globalnim kreativnim natjecanjem kojim žiriraju specijalizirani novinari, a sudjeluje tisuće radova iz više od 60 zemalja. Tako će 25 radova koji budu izabrani kao najbolji na BalCannesu ostvariti čak 50 posto popusta za prijave agencija na ovogodišnje Epica nagrade, koje će se u studenom održati u Berlinu.

Više informacija o programu potražite na www.balcannes.com.