Pogledajte u kojim kategorijama ove godine možete konkurirati na BalCannesu!

Novi pravilnik natjecanja je već objavljen, a ovog je puta naglasak na novim skupinama kategorija.

U tijeku su prijave na novo izdanje BalCannesa, natjecanja koje okuplja regionalnu komunikacijsku industriju te odabire najbolje projekte, agencije i oglašivače, koji će biti proglašeni pod reflektorima velike dvorane Dana komunikacija!

Natjecanje je najavilo i nove kategorije: u skupini kategorija Market Mosaic projekti se natječu prema tržišnoj kategoriji u kojoj djeluju klijenti, dok se u Positive Change Mosaic nagrađuju projekti koji potiču društvene promjene. Nova skupina Positive Change Mosaic dijeli se u dvije kategorije: Green Impact, koja će se usmjeriti na projekte koji su potaknuli korisnike na ekološki prihvatljivije izbore i/ili povećali popularnost ekološki prihvatljivih proizvoda i usluga koje uključuju ekološki osviještene poruke; te Community Care, koja će proslaviti marketinške napore koji su bili učinkoviti u rješavanju određenog društvenog problema. Ili našim rječnikom – priroda i društvo!

Ako prošle godine niste pronašli svoje mjesto u već postojećih 13, u spektar poslovnih kategorija dodali smo tri nove kategorije:  Crisis Response, koja će okupiti projekte kojima je cilj bio odgovoriti na krizne situacije pružanjem informacija, podrške i smjernica pogođenom stanovništvu i drugim dionicima; Automotive, u koju će se smjestiti novi projekti koji tematiziraju automobilsku industriju te IT, kategorija koja će se posebno usmjeriti na tehnološke inovacije. U nastavku možete vidjeti 15 kategorija koje su vam dostupne ove godine u skupini Market Mosaic.

  • Food
  • Alcoholic Beverages
  • Non-alcoholic Beverages
  • Telecommunications
  • Finance and Insurance
  • Retail
  • Health and Pharmacy
  • Household
  • Fashion and Beauty
  • Tourism, Culture and Leisure
  • Corporate Communications
  • NOVO: Crisis Response
  • NOVO: IT
  • NOVO: Automotive
  • Razno.

Na natjecanje možete prijaviti cjelovite, integrirane kampanje te pojedinačne, jedinstvene dijelove unutar kampanje koji predstavljaju jednu ideju provođene tijekom dvogodišnjega kvalifikacijskog perioda od 20. kolovoza 2021. do 16. studenog 2023., a prijavni je proces brz uz jednostavnu prijavnicu, koja prijaviteljima omogućava da istaknu izvrsnost svojih projekata.

Prijave su otvorene u redovnom roku do 17. 10. 2023. ili najkasnije u kasnom prijavnom roku do 16. 11. 2023.

Pravilnik sa svim informacijama o natjecanju, koje će ovoga puta zasjati u kompetitivnijem svjetlu i definirati komunikacijsku industriju Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije, pronađite na službenim stranicama Dana komunikacija.