Pokazali smo nevjernicima, dokazali skepticima: McCann i Fahrenheit su efikasna kombinacija

Na ovogodišnjim Danima komunikacija McCann Zagreb i Fahrenheit pokazali su da srce i razum najuspješnije rade zajedno

Foto_2

Na ovogodišnjim Danima komunikacija McCann Zagreb i Fahrenheit pokazali su da srce i razum najuspješnije rade zajedno te su kampanjama koje na neobičan način odgovaraju specifičnim izazovima velikih klijenata osvojili prestižne nagrade na natjecanju u učinkovitosti.

Srebrnim Effiejem nagrađena je kampanja Nevjerniciza brand Bonbon Hrvatskog Telekoma, dok je brončani Effie zaslužila kampanja mHepi osmišljena za Hrvatsku elektroprivredu.

Uz dvije osvojene nagrade, u finalu su se našle i kampanje Razveseli nekoga ovog Božića” za Coca-Colu, te “Sve je bolje kad smo zajedno” za Hrvatski Telekom.

Nagrade Effie smatraju se globalnim simbolima postignuća u marketinškoj industriji i najvišim priznanjima struke, a dodjeljuje ih žiri sastavljen od vrhunskih profesionalaca iz redova oglašivača te kreativnih, medijskih i istraživačkih agencija.