Popust za članove HURA-e: Advertising Week Europe

Advertising Week Europe jedan je od najznačajnijih festivala koji spaja stručnjake iz marketinške, oglašavačke, tehnološke, medijske i zabavne industrije. Održava se u Londonu od 19. do 22. ožujka 2018.

Ovogodišnji Advertising Week Europe stavlja najveći fokus na marketing, prožet individualnim željama i potrebama. Glavne zvijezde festivala su četiri marketinška stručnjaka koji će govoriti o temama kao što su balansiranje posla i društvenog života te neurodiversity – pristup koji se zalaže za ideju da su neurologičke razlike (ADHD, disleksija,…) rezultat normalne, prirodne promjene ljudskog genoma.

Četiri stručnjaka su Mark Evans, Marketing Director iz tvrtke Direct Line Group, Rachel Eyre, Head of Marketing Propositions za lanac supermarketa Sainsbury’s, Josh Krichefski, CEO agencije MediaCom UK i Nishma Robb, Ads Marketing Director Googlea.

Sir John Hegarty, osnivač tvrtke Bartle Bogle Hegarty i ikona oglašivačkog svijeta, George Osborne, urednik iz London Evening Standarda i Sarah Golding, presjednica IPA-e, obogatit će predavački tim ovogodišnjeg izdanja.

Popust za članove HURA-e iznosi 30%, a može se ostvariti primjenom koda HURA30AW pri online registraciji.

Više informacija o festivalu te o registraciji možete pronaći na linku.