Popust za članove HURA-e: Golden Drum

Golden Drum logoGolden Drum, 23. Međunarodni festival kreativnosti u organizaciji Slovenske oglašivačke komore, ove godine održava se od 18. do 21. listopada u Ljubljani. Svi članovi HURA-e na prijave za sudjelovanje u konferencijskom dijelu festivala ostvaruju 10% popusta.

Osim nove lokacije, ovogodišnje izdanje festivala mnoge novitete uvodi i u natjecateljski program. Prijave su u tijeku, a zainteresirani se mogu prijaviti najkasnije do 29. kolovoza.

Prijave, čija su kreativna rješenja utemeljena na karakteristikama lokalnog duha određenog kraja, od sada ulaze u novu kategoriju i natječu se za nagradu “Best capture of local spirit”, a u ovoj i narednim godinama, festivalska događanja obilježit će slogan “Inspired to inspire.

Ovogodišnje izdanje festivala najavljuje brojne inovacije u natjecateljskom programu. Otvorene su dvije nove natjecateljske kategorije nazvane Best Piece i Best Practice. Radovi koji privlače korisnike konceptom učinkovitog korištenja komunikacijskih kanala i stručnim izvođenjem ulaze u Best Piece kategoriju. Pristigli radovi će se natjecati u osam kategorija: Film, Press, Out of Home, Radio, Direct marketing, Dizajn, Digital i Mobile. S druge strane, kategorija Best Practice namijenjena je kampanjama i konceptima koji spajaju veliki broj komunikacijskih kanala i/ili primjenjuju izvorne koncepte u slanju poruka ciljanoj publici. Kategorije u kojima će se natjecati pristigli radovi su: Integrated, Activation Programme, Branded content, Events, Public relations, Media, New or Innovative te Capture of local spirit.

Jedna od značajnih ovogodišnjih inovacija, dizajnirana je kako bi objedinila kreativan duh kraja. Prijave čija su kreativna rješenja, utemeljena na karakteristikama lokalnog duha određenog kraja natjecat će se u novoj kategoriji i boriti za nagradu “Best capture of local spirit”.

Regionalne i lokalne karakteristike te osebujnosti stvaraju jedinstveni kulturni prostor i utječu na stvaranje osebujnih stvaralačkih okvira. Golden Drum nastoji potaknuti kreativnost u regiji koja je stvorila i razvila ovaj festival priznat na međunarodnoj i globalnoj razini. S posebnom regionalnom Golden Drum Adriatic nagradom vrata Jadranu širom se otvaraju. Svi registrirani natjecatelji iz Jadranske regije (Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Kosovo, Makedonija, Crna Gora, Srbija i Slovenija) mogu se natjecati za regionalnu nagradu bez posebnih prijava.

Dobitnik nagrade Cannes Grand Prix, Eduardo Marques, izvršni kreativni direktor kreativne agencije 180LA iz Kalifornije, predsjedava ovogodišnjim žirijem za kategoriju Best Practice. Pridružit će mu se deset najboljih međunarodno priznatih stručnjaka kreativne industrije; Cüneyt Devrim, Managing Partner (Project House Havas İstanbul, Turska), Malek Ghorayeb, Regional Executive Creative Director (Leo Burnett Beirut, Libanon), Andrey Gubaydullin, Owner and Creative Director (Voskhod, Rusija), Sebastian Hejnowski, Chief Executive Officer (MSLGROUP, Central and Eastern Europe, Poljska), Antero Jokinen, Founding Partner & Creative Director (358, Helsinki, Finska), Tomasz Pirc, Founding Partner, UX & Strategy Consultant (Innovatif, Slovenija), Dora Pružincová, Creative Director (Young & Rubicam Prague, Republika Češka), Jorg Riommi, Chief Creative Officer (Publicis, Rumunjska), Anneli Rispens, Chief Social Officer (DDB EMEA) / Manager Content & Community (DDB & Tribal Amsterdam, Nizozemska) i Harjot Singh, Executive Vice President, Chief Strategy Officer (Europe, McCann Worldgroup EMEA, Ujedinjeno Kraljevstvo).

Žiri za natjecateljsku kategoriju Best Piece bit će najavljen u nadolazećim danima, a uskoro se očekuju i novosti vezane uz ovogodišnje predavače i program.

Više informacija možete naći na: www.goldendrum.com.