Powered by adverserve: Najsuvremenije tehnologije, profesionalno upravljanje oglasima i analiza podataka

Digitalno oglašavanje sve je bolje, ali i kompleksnije. Kampanjama se može precizno upravljati podacima u stvarnom vremenu. Programsko oglašavanje omogućuje svim poduzećima  – od srednjih, do velikih koncerna – individualno i automatizirano obraćanje korisnicima. Tko bi htio optimalno koristiti taj potencijal, treba svu silu stručnih znanja – i jakog partnera.

work station_adverserveTko se bavi digitalnim oglašavanjem, zna koliko su se promijenili zahtjevi prema suvremenom i učinkovitom upravljanjem oglasima. Tehnološke inovacije dovele su do toga da se mnogi operativni procesi u upravljanju kampanjama odvijaju u velikoj mjeri automatski. Istovremeno nastaju novi zadaci, koji se bave koncepcionalnim postavljanjem pitanja i novim izazovima na području upravljanja podacima: kako izgleda optimalna organizacija digitalne kampanje? Koje tehnološke pretpostavke valja ostvariti? I kako da podatke analiziram što je moguće učinkovitije i koristim ih za optimizaciju kampanje?

Od organizacije do upravljanja kampanjama i optimizacije

Od organizacije preko tekućeg pogona do analize i optimizacije – profil zahtjeva prema suvremenom upravljanju oglasima enormno je narastao. Kao partner s punim servisom adverserve Vas podupire pri uređenju i upravljanju digitalnim kampanjama. Pomoći ćemo vam kod izbora i implementacije performansno orijentiranih tehnoloških rješenja. Tijekom kampanje analizirat ćemo zajedno s Vašim rezultatima i optimizirati sve tokove na temelju podataka u stvarnom vremenu, ne bismo li nadmašili njihove performansne ciljeve.

Na kraju stoji zajednički cilj, s gledišta oglašivača da se postigne najbolji mogući rezultat za uloženi budžet, a s gledišta objavljivača maksimalni prinos oglasnog inventara. To osiguravamo besprijekornim procesom kampanje, aktivnim upravljanjem oglasnim inventarom, egzaktnom mjerljivošću i preciznim upravljanjem kampanjom.

Precizno obraćanje ciljnim skupinama programskim oglašavanjem

Sasvim nove mogućnosti obraćanja pojedinim korisničkim skupinama jasnim, individualnim reklamnim porukama nudi programsko oglašavanje. Doduše, inteligentno obraćanje, jasne poruke i jače segmentiranje klijenata iziskuju nove kompetencije, što ih oglašivač prvo mora razraditi. adverserve Vas pri ulasku u programsko oglašavanje podupire razvojem i provedbom sveukupnog strateškog koncepta s ciljem da se medijska kupnja i isporuka oglasnog inventara automatizira preko svih dodirnih točaka.

Pritom ključ uspjeha leži u konsekventnom radu s podacima. Prikupljanje korisničkih podataka, njihova analiza, segmentiranje i vraćanje u tekuće kampanje novi su središnji zadaci programskog oglašavanja – u idealnom slučaju u stvarnom vremenu i automatizirano. Na taj način oglašavanje s može individualizirati na skalabilan način,ne bi li se pojedinačnim korisnicima u određeno vrijeme preko odgovarajuće dodirne točke odaslala individualna poruka.

Individualnim porukama oblikovati optimalno korisničko iskustvo

Kad je obavljena domaća zadaća iz upravljanja podacima, oglašivači će profitirati od sigurnog i preciznog obraćanja ciljnoj skupini. Dinamičnim korištenjem podataka i uz pomoć zrelih tehnoloških platformi izbjegavaju se gubici rasipanja, te se dugoročno ostvaruje viši povrat za uložen oglasni budžet. Na kraju će Vam biti zahvalni Vaši klijenti, za koje savršeno skrojenim reklamnim porukama duž čitavog korisničkog životnog kruga stvarate istinsku dodanu vrijednost i oblikujete savršeno korisničko iskustvo.


Željeli biste saznati više o adverserve proizvodima i uslugama? Radujemo se Vašem upitu – [email protected].

Posjetite nas na ovogodišnjem sajmu dmexco! Naš stručni tim raduje se osobnom razgovoru s Vama u našem kafiću! Pronaći ćete nas u hali 7, štand E051. 14. i 15. rujna 2016., Köln.