Predstavljeni rezultati projekta Zelena ideja

15. 4. je u klubu Pepermint održana izložba radova projekta Zelena ideja putem kojeg je 16 hrvatskih eko proizvođača dobilo besplatne usluge marketinga i promocije od marketinških agencija okupljenih oko Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA).

Capture15. 4. je u klubu Pepermint održana izložba radova projekta Zelena ideja putem kojeg je 16 hrvatskih eko proizvođača dobilo besplatne usluge marketinga i promocije od marketinških agencija okupljenih oko Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA). Sukladno svojim potrebama, eko proizvođači su dobili pomoć od agencija u vidu dizajna ili redizajna logotipa, web stranice, ambalaže i brošura; osmišljavanja vizualnog identiteta, slogana i komunikacijske strategije, a sve kako bi postali još prepoznatljiviji i konkurentniji na tržištu.

Uz organizatore projekta HURA-u i partnere, eko proizvođače i predstavnike agencija izložbi su prisustvovali Zvjezdana Blažić, pomoćnica ministra poljoprivrede te predstavnici UNDP-a Hrvatska i Veleposlanstva Sjedinjenih Američkih Država.

Prilikom predstavljanja radova voditelj projekta Nikola Vrdoljak je izjavio: “Smatram da smo projektom opravdali naša početna očekivanja i napravili važan korak kako bi malim eko proizvođačima pomogli da se lakše pozicioniraju i predstave svoje proizvode na tržištu. Sada se nadamo da će se i ostatak javnosti putem komunikacijskih platformi koje su marketinške agencije realizirale moći uvjeriti u kvalitetu i posebnost proizvoda naših eko proizvođača. Također, nadam se da smo ovim projektom dokazali kako marketinški stručnjaci mogu pomoći plasmanu eko proizvoda te razvoju eko proizvodnje s namjerom pozitivnog utjecaja na ukupnu gospodarsku situaciju u Hrvatskoj.”

U sklopu izložbe radova organiziran je i eko sajam na kojem su neki od eko proizvođača predstavili svoje proizvode. Svi posjetitelji tako su između ostalih mogli uživati u proizvodima prvog ekološkog proizvođača Marija Severa, istarskom kozjem siru kojeg je predstavila Stancija Kumparička te vinima koja proizvode Denis Bogoević-Marušić s Pelješca i Šime Škaulj iz Nadina pored Benkovca.

Nakon večerašnje izložbe, realizirani projekti će biti predstavljeni i u sklopu festivala Dani komunikacija te na Weekend Media Festivalu.

O projektu

Projekt Zelena ideja je organiziran od strane Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) i partnera s ciljem pomaganja lokalnim ekološkim proizvođačima u njihovom nastupu na tržištu, kroz pružanje besplatnih usluga promocije od strane marketinških stručnjaka.  Na natječaj se prijavilo 74 eko proizvođača, a stručni žiri odabrao je njih 16 koji su zadovoljili postavljene kriterije te time ostvarili suradnju s dobrovoljno prijavljenim marketinškim agencijama okupljenim oko HURA-e. Projekt se provodio uz potporu UNDP-a (Program Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj) i Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske.

Popis radova koje su agencije realizirale za eko proizvođače:

  • Agencija Libra  – redizajn logotipa i ambalaže te novi slogan za Anyo d.o.o. –  proizvođač vegetarijanskih sireva od soje te prerađevina na bazi sireva
  • Agencija Proximity Zagreb – redizajn web stranice sa OPG Babac Sandra – proizvođač ekoloških pekmeza od smokava
  • Agencija TBWA\Zagreb – online kampanja promocije webshopa za Obrt Annapurna – proizvođač ekoloških proizvoda na bazi soje i pšenice
  • Agencija Unex Grupa – dizajn logotipa i prijedlog pakiranja za Banovina agrar d.o.o. – uzgajivač goveda pasmine Angus i Crne slavonske svinje
  • Agencija Web burza i iZone – dizajn i produkcija nove web stranice za OPG Denis Bogoević-Marušić – proizvođač ekološkog vina
  • Agencija BBDO Zagreb  – oblikovanje ambalaže i brošure za nastup na sajmovima za OPG Duhaček – proizvođač meda i pčelinjih proizvoda
  • Agencija Status Grupa – novi logotip, slogan i web stranica za OPG Ivan Veselić – proizvođač pekmeza i džemova te drugih prerađevina od voća i povrća
  • Agencija TF Marketing – B2B newsletter i microsite za OPG Krnić Lovro – proizvođač ekološkog meda i  pčelinjih proizvoda
  • Agencija Digitel& – novi vizualni identitet za OPG Ljiljana Diktić – uzgajivač voća i povrća te proizvođač prerađevina od voća i povrća
  • Agencija Bruketa&Žinić OM  – dizajn ambalaže eko sokova i redizajn web stranice za OPG Marica Jug – uzgajivač voća i povrća te proizvođač prerađevina od voća i povrća
  • Agencija Omega Media – nova komunikacijska i kreativna strategija (web stranica, tiskovni oglas i POS materijali) za OPG Mario Sever – proizvođač ekološkog povrća i žitarica
  • Agencija Imago reklamna agencija – dizajn ambalaže za maslinovo ulje i vina te redizajn web stranice i logotipa za Poljoprivrednu zadrugu Maslina i vino / Polača – proizvođač ekološkog vina i maslinovog ulja
  • Agencija K&K Promotion – koncept komuniciranja artizanalnih proizvoda od kozjeg mlijeka za Stancija Kumparička d.o.o. – proizvođač produkata od kozjeg mlijeka
  • Agencija Gingernet – dizajn i produkcija nove web stranice za OPG Nikica Žampera – proizvođač kozjeg sira i maslinovog ulja
  • Agencija Grey Zagreb –  vizualni identitet i dizajn 5 etiketa vina za OPG Šime Škaulj – proizvođač ekološkog vina
  • Agencija Studio Marketing JWT Zagreb –  dizajn web stranice za OPG Šimunić Berislav – proizvođač meda i pčelinjih proizvoda.

Za više informacija o projektu: www.zelenaideja.hr