Predstavnici Vibera na Brending konferenciji u Sarajevu

Sedma Brending konferencija koja će u Sarajevu biti održana 2. lipnja, a koju organizira vodeća full service agencija Via Media, na jednom mjestu okupit će svjetski etablirane stručnjake iz područja brendinga, tržišnih komunikacija i medija.

Izdvaja se nekoliko imena, među kojima su predstavnici Vibera Konstantin Kostadinov i Zarena Kancheva, koji će govoriti o trendovima u dinamičnom svijetu komunikacija. Kako korisnici reagiraju na Viber trendove te na koji način brendovi mogu izvući benefite koristeći ovu platformu za komuniciranje.

Konstantin je Sales Manager CEE u Viberu. Ima više od deset godina iskustva u financijama, konzaltingu i prodaji u okviru startup industrije. Razvijao je i implementirao prodajne strategije za različite klijente uključujući Deloitte, KPMG, RSM International i Emptio Group.

Prije nego što se pridružio Viberu, Konstantin je bio Senior Partner, Head of Revenue za top šest Audit i Consulting tvrtka u Bugarskoj.

Zarena Kančeva posjeduje dvanaestogodišnje međunarodno iskustvo u području marketinga, komunikacija, oglašavanja i PR-a, a trenutno u tvrtki Viber obnaša funkciju Marketing i PR Manager CEE.

Prije angažmana u Viberu, Zarena je radila kao Brand Manager za Fashion Days, vodeću modnu e-commerce platformu gdje je bila odgovorna za razvijanje marketinških aktivnosti tvrtke u Bugarskoj.

Posjeduje širok raspon znanja iz strateških komunikacija, a brand reputaciju razvijala je u velikom broju internacionalnih tvrtki uključujući P&G, NN Insurance, easyJet, Walltopia, Beiersdorf i mnoge druge.

Brending konferencija je strukovni događaj u Bosni i Hercegovini koji okuplja stručnjake sa specijaliziranim znanjima iz područja brendinga, tržišnih komunikacija i medija. Glavna je spona između svjetskih, europskih i regionalnih trendova.