U Lisabonu održana četvrta EACA međunarodna ljetna škola

70 studenata i mladih stručnjaka marketinga i komunikacije iz 17 zemalja sudjelovalo je na četvrtoj EACA međunarodnoj ljetnoj školi održanoj u IADE Creative University u Lisabonu, tijekom tjedna od 8. srpnja 2013.

Capture 70 studenata i mladih stručnjaka marketinga i komunikacije iz 17 zemalja sudjelovalo je na četvrtoj EACA međunarodnoj ljetnoj školi održanoj u IADE Creative University u Lisabonu, tijekom tjedna od 8. srpnja 2013. Za vrijeme dnevnih radionica, sudionici su radili u timovima s Coca Colom na zadatku povećanja učinka njihovog pokroviteljstva Svjetskog nogometnog prvenstva u Brazilu 2014.

Sudionici iz Austrije, Belgije, Bugarske, Češke, Danske, Njemačke, Grčke, Italije, Nizozemske, Portugala, Rumunjske, Rusije, Slovenije, Španjolske, Švicarske, Turske i Velike Britanije, svakodnevno su radili sa stručnjacima na najaktualnijim temama iz područja komunikacija
kao što je budućnost digitalnih komunikacija. Sudionici su bili podijeljeni u dvije skupine prema razini predznanja i iskustva: skupina „Zaklada“ koja je bila usmjerena na studente preddiplomskog studija i „Napredna“ skupina za studente diplomskog studija i mlade stručnjake s više od dvije godine iskustva.

Radionice su pokrivale teme kao što su “Razumijevanje poslovanja klijenta”, “Kreativna generacija ideja i presuda “,” Učinkovita digitalna komunikacija i kretanje branda u digitalni krajolik “,” Stvaranje i prosuđivanje velikih kreativnih ideja “,” Budućnost digitalne i mobilne kreativnosti “i” Postani uvjerljiviji i sigurniji voditelj “, sve pod vodstvom vodećih marketinških stručnjaka, koji su pokazali kako spojiti različite discipline te stvoriti cjelovitu reklamnu kampanju.

Za sve zainteresirane, sljedeća EACA Međunarodna ljetna škola održat će se od 7. do 11. srpnja 2014. Više informacija saznajte na www.eaca.be