Promocija publikacije “Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju”

Predstavljanje praktičnog vodiča za rješavanje poslovnih izazova u industriji tržišnih komunikacija.

Promocija publikacije “Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju” održat će se u utorak, 24. listopada 2017. od 17 sati u Velvet Café baru u Dežmanovoj ulici 9.

Publikacija čiji su izdavači HURA i Državni zavod za intelektualno vlasništvo (DZIV) zamišljena je kao praktičan vodič za rješavanje svakodnevnih poslovnih izazova i postizanja maksimalne koristi od sustava intelektualnog vlasništva, ali i kao još jedan korak u promociji struke te unapređenju tržišnih uvjeta i razvijanju najviših standarda profesionalne prakse, što je jedna od glavnih zadaća HURA-e.

Prema smjernicama Svjetske agencije za intelektualno vlasništvo (WIPO) publikaciju su prilagodili Kamilo Antolović, prvi i stalni sudski vještak za oglašavanje i inicijator projekata HURA-e te Mario Fraculj, član uprave HURA-e i predsjednik Odbora za samoregulaciju i regulaciju HURA-e, uz partnerstvo s Državnim zavodom za intelektualno vlasništvo (DZIV).