Prvi rođendan popularnog portala Marketing mreža

logo3Prije točno godinu dana, na portalu Marketing mreža osvanuli su prvi tekstovi. Tog 17. siječnja portal je posjetilo više od četiri tisuće jedinstvenih posjetitelja.

Ideja je bila da se pokrene portal na kome će na jednom mjestu biti analize, istraživanja, najnovije vijesti iz medija, odnosa s javnošću, marketinga i dizajna, intervjue sa zanimljivim sugovornicima na najrazličitije teme, komentari i brojne servisne informacije.

Marketing mreža je zamišljena kao interaktivan portal koji ima za cilj umrežavanje i poslovno povezivanje svih profesionalaca na tržištu marketinških komunikacija.

Na postignute rezultate odonda, glavna urednica Ivana Parčetić iznimno je ponosna pa je predstavljena statistika za 2012. godinu:

– za godinu dana na portalu Marketing mreža objavljeno je preko 1.500 tekstova, a preko 400 intervjua i drugih autorskih tekstova;
– dnevno portal posjeti između 900 i 1.200 jedinstvenih posjetitelja;
– 5. listopada 2012. godine oboreni su svi rekordi čitanosti, a taj dan portal je bio posjećen nevjerojatnih 11.970 puta;
– najčitaniji tekst na portalu trenutno je najnoviji intervju PR nisu redovi u novinama ili gostovanja u jutarnjem programu …, koji je pročitan preko 3.800 puta;
– tekst koji je najviše puta podijeljen (4.160 puta) na društvenim mrežama je studentska priča Jovana Stojanovića na temu „Značaj društvenih medija danas“;
– Google analitika kaže da je portal najčitaniji u Srbiji, zatim u Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj, a potom slijede Crna Gora i Makedonija;
– prijavu za newsletter poslalo je 1.183 kolega iz struke;
– medijsko partnerstvo velikom broju festivala i konferencija poput: The Corporate Communications Experience II, Marketing Kingdom, Weekend Media Festival u Rovinju, konferenciju PRO.PR, mt:s Noć Reklamoždera, Epica Awards i European Creative Conference, HR Experience, FORFEST festival u Crnoj Gori, Mikser festival, Belgrade design week, Career days, PROACTIVE konferenciju, Web Fest.ME, konferenciju PRilika 2012 Društva Srbije za odnose s javnošću, PR Arena International i mnoge druge…