Rekordan broj prijava na Cannes Lions

Vodstvo Cannes Lions festivala, međunarodnog festivala kreativne izvrsnosti u komunikacijama, objavilo je kako su zaprimili rekordan broj prijava na ovogodišnja natjecanja ovog prestižnog festivala, njih gotovo 40.000.

Na Cannes Lions natjecanje prijavilo se 37.426 radova, Lions Health bilježi porast prijava od 30% te ih je ove godine 1.862. Na ovogodišnji Lions Innovation prijavljeno je 845 radova.

Philip Thomas, CEO Cannes Lions, rekao je kako je broj prijava pokazao kako je riječ o “industriji koja vjeruje u moć kreativnosti kao pokretačke sile čitavog poslovanja i brendova. Lavovi su pokazatelji velike kreativnosti i uzbudljivo je vidjeti marketingaše koji zajedno sa svojim agencijskim partnerima teže k proizvodnji uistinu nevjerojatnih radova, s težnjom da se natječu na svjetskoj pozornici ovdje u Cannesu”.

Najveći pozitivni pomak u broju prijava je u kategoriji Creative Effectiveness gdje je ove godine dvostruko više prijava u odnosu na prošlu. Film, Film Craft i Branded Content & Entertainment su kategorije koje također bilježe veći broj prijava što ukazuje na neke nove trendove u industriji. Press i Outdoor su kategorije koje ove godine imaju nešto manji broj prijava.

Nova kategorija, Glass Lions: The Lion for Change odnosi se na radove koji se bave prije svega osvještavanjem problema rodne nejednakosti. Valja naglasiti kako prihod od prijava za ovu kategoriju, a bilo ih je 166, ide u potpunosti u humanitarne svrhe.

Više o informacija o festivalu i ostalim natjecanjima ovogodišnjeg Cannesa potražite na: www.canneslions.com.