Rezultati globalnog Diversity Equity & Inclusion cenzusa: 17 % ispitanika napustit će tvrtke zbog diskriminacije i nedostatne uključenosti

Cenzus označava važnu prekretnicu u našoj industriji – i jasan signal da se mora postići napredak.

Rezultati se temelje na više od 10 000 odgovora s 27 tržišta diljem svijeta prikupljenih od lipnja do srpnja 2021., a istraživanje je identificiralo ne samo demografiju sudionika već i njihov osjećaj pripadnosti, iskustvo diskriminacije i ponižavajućeg ponašanja, pa čak i važnost mentalnog zdravlja u svojim zemljama.

Unatoč tim ozbiljnim činjenicama na koje je popis ukazao, sektor tržišnih komunikacija nadmašio je svaku drugu kategoriju koja je bila analizirana, postigavši Indeks uključenosti od ukupno 64 %, pozicioniravši se tako ispred sljedećeg najvećeg sektora – zdravstva i farmacije sa 60 %. Indeks uključenosti postavlja pitanja o osjećaju pripadnosti ljudi, odsutnosti diskriminacije i prisutnosti negativnog ponašanja.

Popisom su identificirani ključni izazovi vezani za obiteljski status, dob i spol te etničku pripadnost i invaliditet. Utvrđeno je da postoje jasne praznine u doživljenom iskustvu kada su te skupine uspoređene s industrijskim prosjekom, kako na pojedinačnim tržištima tako i na globalnoj razini.

Cjeloviti pregled s detaljnom analizom bit će objavljen kasnije ove godine, a drugo istraživanje provest će se 2023. godine i ima za cilj uključiti više zemalja. Globalni DEI popis provela je World Federation of Advertisers (WFA) u suradnji s Europskom udrugom društava za tržišno komuniciranje (EACA-om) i VoxCommom, Cannes Lionsom, Advertising Weekom, Effiejem, GWI-jem, Campaignom, IAA-om i istraživačkom tvrtkom Kantar.

Do izlaska detaljne analize, članovi HURA-e imaju ekskluzivnu priliku besplatno se pridružiti prezentaciji rezultata pod vodstvom Garetha Reesa (Voditelja CX Partnership Services, Insights Division, Kantar), koji će sve prisutne provesti kroz rezultate te iscrtati moguće razvoje i planove za rješavanje problema vezanih uz DEI u industriji tržišnih komunikacija. Kako bi osigurali svoje mjesto za prezentaciju koja će se održati 17. studenog 2021. s početkom u 13 h, članovi HURA-e traju se javiti na [email protected].

S vama u nastavku dijelimo ključne nalaze:

  • Najčešći oblici diskriminacije identificirani globalnim istraživanjem bili su povezani s obitelji, statusom i dobi, a 27 % slaže se da se njihova tvrtka ne odnosi prema svim zaposlenicima pošteno bez obzira na obiteljski status, dok se 27 % slaže da njihova tvrtka ne tretira sve zaposlenike jednako, bez obzira na dob.
  • 36 % ispitanika složilo se da dob može ometati nečiju karijeru, dok se 40 % žena složilo da obiteljski status može ometati karijeru.
  • Iskustva žena znatno su lošija od iskustava muškaraca. Također, postoje snažni dokazi o razlikama u plaćama među spolovima na različitim tržištima. Primjerice, u SAD-u i Kanadi jaz je najveći među pokretačima industrije s 13 % u SAD -u i 20 % u Kanadi.
  • Slični su zaključci i za etničke manjine, koje imaju niže ocjene po ključnim pitanjima kao što su “osjećam da pripadam svojoj tvrtki” od etničkih većinskih skupina na gotovo svim tržištima. Na brojnim tržištima to se također odražava jazom u plaćama. Međutim, na mnogim istraživanim tržištima etničke manjine ili strani državljani izvijestili su da su plaćeni više od etničke većine.
  • U industriji koja se bori za pronalaženje pravog talenta nedostatak raznolikosti i uključenosti ozbiljna je zabrinutost, a čak 17 % ispitanika reklo je da će vjerojatno napustiti svoju trenutnu tvrtku kao rezultat nedostatne uključenosti i/ili diskriminacije koju su doživjeli. Nizozemska je bila zemlja s najboljim rezultatima na ovom pitanju, a 9 % reklo je da će pronaći novo zaposlenje u industriji.