Sa svečane dodjele UEPS nagrada: Proglašen pobjednički par Young Lions Srbija i dodijeljena nagrada za životno djelo

UEPS je jučer, u svečanoj atmosferi i dobrom raspoloženju, kako dolikuje ovakvim prilikama, dodijelio važna priznanja za struku – Nagradu za životno djelo i Nagradu Young Lions Srbija za ovu 2023. godinu. Uručenju nagrada prethodilo je predavanje prof. dr. Dubravka Ćulibrka o umjetnoj inteligenciji. Svaki od ovih segmenata zaslužuje posebnu pažnju, zbog čega ćemo u narednim danima objaviti nove posebne priloge posvećene svakoj cjelini posebno.

Dodatna je lijepa simbolika ovog događaja povezivanje mladih, kreativnih snaga koje tek velikim koracima grabe ka svojim prvim priznanjima i onih koji Nagradom za životno djelo zaokružuju svoj stvaralački višegodišnji opus. Na sve to, sa sviješću da se i u prigodnim momentima nagrađivanja ne smije zaboraviti na edukaciju, dodano je i predavanje Doba umjetne inteligencije sjajnog prof. dr. Dubravka Ćulibrka.

Nagradu za životno djelo dobio je Dejan Nedić, Chief Executive Officer FCB Afirma, čovjek koji je tri desetljeća u ovom izazovnom poslu i koji je, pored niza izuzetnih profesionalnih ostvarenja, posvećen humanitarnim aktivnostima, a posebno ulaganju u mlade. Između ostalog, i Festival Young Lions Srbija došao je u Srbiju zahvaljujući njegovoj podršci.

Moćne kandže mladih srpskih lavova

Ove godine stigla je 21 prijava za natjecateljske parove iz 13 agencija. Ovaj rezultat je još značajniji kada se zna da je ove godine natjecanje bilo u samo jednoj kategoriji – print.

Ženski centar Milica, udruženje za podršku i zastupanje pacijentica s rakom dojke i karcinomom grlića maternice, iskazao je veliku posvećenost u oblikovanju projektnog zadatka, snažnu emociju i humanu poruku koju su prenijeli natjecateljima. Vesna Bondžić, predsjednica Ženskog centra Milica, u sjajnoj prezentaciji, s mnogo podataka i još više emocija, održala je prezentaciju na temu prevencije raka dojke.

Žiri u sastavu Nikola Puzigaća, art direktor, Slaviša Savić, grafički dizajner, dr. Branka Novčić Korać, izvanredni profesor Fakulteta organizacionih nauka, Emilija Vuković, potpredsjednica Ženskog centra Milica, i Nina Cvetković, Senior Brand Development Manager Grand kafe, koja je bila predsjednica žirija i koja je istaknula da nije bilo lako odabrati, dodavši:

Žiri je imao baš težak zadatak s obzirom na to da su svi natjecatelji profesionalno i na kreativan način odgovorili na brief i uspjela prenijeti poruku o važnosti samopregleda dojki. Izazov je bio izabrati najboljeg među najboljima. U ime žirija, čestitke svim natjecateljima i pohvale s moje strane na kreativnosti i odličnim rješenjima. Tri rada su se ipak po ukupnim ocjenama izdvojila i ona su rangirana na trećem, drugom i prvom mjestu.

Treće mjesto osvojio je rad Živela! autorskog para Milica Joksimović i Boris Mitrović, iz Why Not Agency.

Drugo mjesto pripalo je radu Gotovo za 10 minuta! autora Nataše Kresojević i Novaka Novakovića iz agencije Luna TBWA.

Na ovogodišnjem natjecanju Young Lions Srbija žiri je kao najbolji ocijenio rad Pregledaj se! Meni za ljubav. autorskog tandema Nevene Petrović i Nikole Mijailovića iz agencije McCann Beograd.

Pobjednički rad je po ocjeni žirija najinovativnije, drugačije i najsmislenije odgovorio na zadatak. Odabran je odličan insight koji je relevantan za brifiranu ciljnu grupu kojoj se obraća kampanja. Vizualno rješenje i poruka su jasni, razumljivi i samo rješenje lako se može primijeniti i na ostalim medijima, a ne samo kao print oglas, a što je bio jedan od zahtjeva.

Uspjeli su pronaći apel, kojim se od svih predloženih rješenja angažira široka publika. Pri tom njihovo rješenje ima potencijal da se proširi, čime se dodatno dobiva na snazi ovakve inicijative. Na odluku žirija utjecala je također mogućnost prilagodljivosti svim geografskim lokacijama, demografskim i psihografskim grupama. A iznad svega pokreće snažnu emocionalnu reakciju, dodatno će dotaknuti svakoga tko je nekoga izgubio i zato se pamti i ostaje s nama, to je ona poruka na koju nitko ne može ostati ravnodušan.

Pobjednički par predstavljat će Srbiju u Cannesu tijekom lipnja.