Sjeti se kad si bio dijete

Sa željom da trend komunikacije na društvenim mrežama upotrijebe u humanitarne svrhe, tim Unex Grupe, koja već godinama podržava rad SOS Dječjeg sela Hrvatska, osmislio je viralnu kampanju

CaptureSa željom da trend komunikacije na društvenim mrežama upotrijebe u humanitarne svrhe, tim Unex Grupe, koja već godinama podržava rad SOS Dječjeg sela Hrvatska, osmislio je viralnu kampanju, kojoj se u samo tjedan dana odazvao veliki broj korisnika Facebooka pod hashtagom #sjetise, među kojima su i brojne osobe iz javnog, društvenog i medijskog života i izvan granica Hrvatske.

Prvi korak je odabrati fotku iz djetinjstva, snimiti što sličniju (s istim ljudima, sličnoj odjeći, na istom mjestu…), zatim ju zajedno s originalom i hashtagom #sjetise, podijeliti na Facebooku, uz pozivni tekst – Sjeti se kad si bio dijete!  Nakon objave fotografije potrebno je nazvati 060 90 55 i na taj način donirati 6,25 kn SOS Dječjem selu Hrvatska. Na kraju, svi su pozvani nominirati još barem 3 osobe da učine isto kako bi se krug prijatelja i budućih donatora nastavio širiti, a novac prikupljen ovim putem omogućio pružanje doma svakom djetetu SOS Dječjeg sela Hrvatske.

SOS Dječjeg selo Hrvatska već 22 godine zbrinjava djecu bez roditelja i roditeljske skrbi te im pruža ljubav i sigurnost u obiteljskom okruženju, trajan dom i obrazovanje za sretno i mirno djetinjstvo.