Skrivena kamera Heinekena: Traži se komentator!

U zemlji s više od 4 milijuna sportskih komentatora Heineken je odlučio pronaći najbolje!

new1Kampanju Skrivena kamera Heinekena: Traži se komentator! osmislila je agencija Publicis Worldwide Zagreb, u suradnji s kompanijom Heineken Hrvatska, a u ovaj uzbudljivi projekt uključio se i HRT.

Prva selekcija zainteresiranih kandidata provedena je putem online nagradnog natječaja, u kojem su se testirale vještine potencijalnih sportskih komentatora. Svaki je natjecatelj trebao odabrati jedan od ponuđenih isječaka proteklih sezona Lige prvaka, komentirati ga te objaviti na web stranici kako bi ga online publika mogla ocijeniti. Ipak, nije sve bilo prepušteno lajkovima. Kvalitetu natjecatelja potvrdio je stručni žiri u kojem se, među ostalima, nalazio i iskusni profesionalac Stjepan Balog. Žiri je odabrao četvoricu najboljih koji su pozvani u daljnji krug natjecanja za komentatora. Oni su pozvani na HRT kako bi se upoznali s radom sportske redakcije i naučili kako se radi prijenos uživo velikog sportskog događaja, polufinala nogometne Lige prvaka. Vidjeli su sve, osim skrivene kamere! I doživjeli jedinstveno iskustvo, iskustvo o kojem su oduvijek sanjali. Dok su se emocije izmjenjivale, adrenalin je učinio svoje.