Studio Tumpić/Prenc u utrci za kultni D&AD Pencil

Kreativci Studija Tumpić/Prenc ušli su u uži izbor jednog od najprestižnijih natjecanja u struci, D&AD, koje predstavlja svjetsko mjerilo izvrsnosti u dizajnu i oglašavanju.

Među čak 12.243 prijavljena rada iz 77 zemalja svijeta, tek 1.261 njih ušlo je u uži izbor za cijenjenu nagradu D&AD Pencil. U konkurenciji s brendovima poput Coca-Cole, Nikea, KFC-a, Aston Martina i Adidasa, kao jedini hrvatski predstavnik našao se i Studio Tumpić/Prenc. U uži je izbor ušao u kategoriji Packaging design za bocu maslinovog ulja “Istriana” klijenta E Pluribus Unum.

Dizajn boce koji je oduševio više od 300 članova žirija prikazuje fragmente starih amfora koje su se koristile u rimsko doba za skladištenje i transport maslinovog ulja. Na boci su oni ponovno sastavljeni, te kao takvi čine smislenu cjelinu. Osim toga, narančasti ton terakote korišten na pakiranju sadrži postotak prave istarske zemlje iz maslinika. Položena u kutiju, boca predstavlja srce autentičnog oblika amfore iz Istre, čime se naglašava veza između prošlosti i sadašnjosti.

Na ovom je projektu Studio Tumpić/Prenc radio u suradnji s talijanskim tvrtkama Wine & Industrial Packaging i Tipografia Crivellari 1918.

Žiriju kojega čine lideri kreativnog sektora, trebalo je čak četiri dana kako bi odabrali radove dostojne prestižne nagrade D&AD Pencil, a najbolji u 41 kategoriji bit će nagrađeni u sklopu D&AD Festivala koji će se održati 24. i 25. svibnja u Londonu. Festival još od 1962. godine podiže standard kreativne industrije, te nagrađuje najbolje kreativne umove iz cijeloga svijeta.