TBWA \ ZAGREB osmislili novi vizualni identitet društva HŽ Putnički prijevoz
Oglašivačka agencija TBWA \ ZAGREB osmislila je novi vizualni identitet društva HŽ Putnički prijevoz.
Uz vizualni identitet, agencija se pobrinula i za branding 44 nova vlaka, od kojih je prvi predstavljen hrvatskoj javnosti prošli tjedan.
Tim stručnjaka agencije osmislio je novi logotip i predstavio jedinstveno rješenje za vanjski i unutarnji dizajn kompozicija, a koji će biti postavljen na nove vlakove te postojeći vozni park društva HŽ Putnički prijevoz. Cjelovito branding rješenje aplicirano je i na korporativne i marketinške materijale te implementiran na dizajn službene odjeće zaposlenika. U sklopu projekta integriranoga sustava prodaje ISPRO TBWA\ZAGREB osmislit će dizajn karata, pametnih kartica, sučelja stabilnih automata i mobilnih terminala, oblikovanje aplikacije za mobilne telefone i dizajn nove internetske stranice.
Novi vizualni identitet HŽ Putničkog prijevoza temeljen je na prikazu voznih linija vlakova koje asociraju na kretanje, pokret i povezanost. U stvarnju i komuniciranju identiteta korištene su osnovne boje kao što su plava, bijela, crvena i siva izvedene iz palete prepoznatljive za Hrvatsku.
“Nova, modernija verzija identiteta sa svim elementima sada čini zaokruženu i prepoznatljivu cjelinu. Vizualno smo udaljili HŽPP od HŽ-a, no na prvi pogled jasno je da komuniciramo hrvatski brand, ali bez korištenja elemenata kockica u plavoj i crvenoj boji. Ono što nas je inspiriralo je jednostavna simbolika vlaka, odnosno vozne linije koja se i inače koriste na svim kartama HŽPP-a”, poručili su iz TBWA \ ZAGREB. Dodaju i kako je karakter prije svega jednostavan, iskren, moderan i mladenački: “Takav se prožima svuda – kroz font, branding materijala i tip komunikacije, a u skladu je s budućim vizijama i misijama tvrtke.”